nintendo

morlock skrev:
Törs man gissa på en lättklädd prinsessa i nästkommande nintendo?
aed.jpg

Undra hur man ska använda den nya "fjärren" i det här spelet. :va :rolleyes:

Jag tror aldrig att jag kommer se på ett supermario-spel på samma sett efter att ha sett den där bilden.. :3freak

SuperMicke skrev:

The Great Giana Sisters, a game on the Atari ST created in 1987 by Rainbow Arts.

Mario first appeared in the 1982 arcade hit Donkey Kong, and became an instant hit. He appeared again 2 years later in Mario Bros., his first title role. This game also introduced Luigi to the public. Mario first came home on the Nintendo Entertainment System in Super Mario Bros., one of the best selling games ever. This game brought Mario into millions of homes around the world and made him a cultural icon.

så de verkar som den knarkade hesten har rätt :va

Det var till Amiga 500 som jag hade Giana Sisters. :va

F.Ö.en mycket dålig kopia på Mario.

Någon som har spelat Hot And Heavy? :tomten

Esquire skrev:
Det var till Amiga 500 som jag hade Giana Sisters. :va

F.Ö.en mycket dålig kopia på Mario.

Någon som har spelat Hot And Heavy? :tomten
Jag tyckte det var en skön kopia av mario, men då hade jag c64 med bandare iofs.
c64 var riktigt kunglig dator. När det blev nått fel med laddningen av spelet så kom det fram en ruta där det stor runtime error nånting nånting nånting. Då raderade man all text och skrev dit texten som kom när det inte var nånting fel och tryckte return, då funkade spelet oftast ändå :)

honkiie skrev:
Jag tyckte det var en skön kopia av mario, men då hade jag c64 med bandare iofs.
c64 var riktigt kunglig dator. När det blev nått fel med laddningen av spelet så kom det fram en ruta där det stor runtime error nånting nånting nånting. Då raderade man all text och skrev dit texten som kom när det inte var nånting fel och tryckte return, då funkade spelet oftast ändå :)

Syntax error :yoparty

c64-anim.gif

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...