Nintendo 8-bitars

När jag var liten så varvade jag Smb1 på 8 minuter ca,
idag klarar jag inte ens av att varva det... (är 25 nu)

Vägra vurpa skrev:
När jag var liten så varvade jag Smb1 på 8 minuter ca,
idag klarar jag inte ens av att varva det... (är 25 nu)

Hehe, låg också kring 8 minuter, springa genom alla banorna o warpa så mycket det går. :) :)

det går ju fortfarande att springa genom hela skiten förutom på 8-2 och 8-3 tror jag det är? då det är en massa kanonkukar som skjuter piss på en hela tiden och dom här äckliga sköldpaddorna som kastar hammare, man lyckas jämt dö på dom. Förövrigt är man ju sjuk i huvet om man säjer zelda 1 eller 2 för typ 600 spänn, såna människor borde ha en smäll för det är dom inte värda.

P.s sålde mitt supermetroid för 250kr, såg ett tag efteråt att jättekartongen som jag hade gick för 1500kr på e-bay :huvet

Nä, nu ska jag fanimig plugga in mitt nintendo. :D

Det där med dom gröna äcklen, spring fram till en o vänta tills han kastar, hoppa mellan yxan o den gröna saken, sen kan du bara springa o göra likadant med alla andra utan att stanna. :tummenupp

Undrar vad jag ska spela, tennis, smb1 eller world cup 94a. :D

Solid snake skrev:
Det där med dom gröna äcklen, spring fram till en o vänta tills han kastar, hoppa mellan yxan o den gröna saken, sen kan du bara springa o göra likadant med alla andra utan att stanna. :tummenupp

Klart jag vet men man kan ju inte bara springa genom dom som resten av spelet så då kan man ju inte få bäst tid :(

honkiie skrev:
Klart jag vet men man kan ju inte bara springa genom dom som resten av spelet så då kan man ju inte få bäst tid :(

Hehe, jag tar paus efter fem minuters spelande för jag håller på o knäcka den jävla kontrollen, fan man dör ju där det är lättast. :4skrika

Btw jag är på 8-2 nu. :D

Solid snake skrev:
Hehe, jag tar paus efter fem minuters spelande för jag håller på o knäcka den jävla kontrollen, fan man dör ju där det är lättast. :4skrika

Btw jag är på 8-2 nu. :D

den där ergonomiska dosan KAN inte gå sönder, ska säga att jag sitter på
klassiker som
Zelda 1
Metriod
Mike Tysons Punchout
har ju fler men det är några av dom som rockar hårdast..

Twosaint skrev:
den där ergonomiska dosan KAN inte gå sönder, ska säga att jag sitter på
klassiker som
Zelda 1
Metriod
Mike Tysons Punchout
har ju fler men det är några av dom som rockar hårdast..

Haha, jag vet att den inte kan gå sönder, brorsan satte tänderna i den när han dog hela tiden en gång. :D

Stora bitmärken i den nu! :lol

Twosaint skrev:
den där ergonomiska dosan KAN inte gå sönder
Jodå, jag hade en polare i högstadiet som slog dosan i väggen varje gång han dog i smb1 :3freak

mb skrev:
Jodå, jag hade en polare i högstadiet som slog dosan i väggen varje gång han dog i smb1 :3freak

ja tar man upp dosan och tittar inuti är man förvånad över att man kan ha sönder den :D

btw: antar att väggen måste sett förjävlig ut...

Last edited:
såna där dosor har man svingat i sladden mot väggen många gånger, hoppat på och kastat i golvet oändligt många gånger, det låter ju som en maracka då man skakar dom men dom funkar :D

Twosaint skrev:
den där ergonomiska dosan KAN inte gå sönder
Det är nog världens bästa dosa. Tålig, enkel och snygg. Men den klarar tyvär inte av långvarit spelande av Track And Field II :(

Esquire skrev:
Det är nog världens bästa dosa. Tålig, enkel och snygg. Men den klarar tyvär inte av långvarit spelande av Track And Field II :(
Hahahah, nä för då var man tvungen att ta nån plastbit eller liknande att dra över knapparna så man fick upp tempot. Kul spel!

NES rockar. Har de flesta låtarna till spelen på MP3, helt grymma. Ryser när man hör dom!

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back