ninja snacks :)

kasjo

whiteninja
Gick med
9 Sep 2004
Ort
stockholm
Hoj
97, kawasaki zx6r
ninjanot.jpg


specialbeställda från http://www.kawasaki-sverige.com/
:corn :corn :corn
 
Kawasaki är felstavat på lappen, hoppas att det inte var ägaren av en Ninja som lyckades med det. :rolleyes:
 
Ninjaboy skrev:
Kawasaki är felstavat på lappen, hoppas att det inte var ägaren av en Ninja som lyckades med det. :rolleyes:

Tja, det var ju nästan rätt.
Han kanske inte hade hojen i närheten att läsa på. :rolleyes:
 
Ninjaboy skrev:
Kawasaki är felstavat på lappen, hoppas att det inte var ägaren av en Ninja som lyckades med det. :rolleyes:

Att dömma av vad som är med på bilden förutom snackset så finns det ju en liten chans/risk till att ägaren inte var vid sinna sinnens fulla bruk....
 
Ninjaboy skrev:
Kawasaki är felstavat på lappen, hoppas att det inte var ägaren av en Ninja som lyckades med det. :rolleyes:

hehe :fyllisar

kanske va sånadär kamikazenötter :corn
 
Last edited:
Ninjaboy skrev:
Kawasaki är felstavat på lappen, hoppas att det inte var ägaren av en Ninja som lyckades med det. :rolleyes:

det är väl så med alla kwak ägare.......vill igentligen ha en Suzuki! :D
 
Men är det inte märkligt, man ser det väldigt ofta i annonser också, att Kawasaki är stavat med z. Det står ju på tanken, har de aldrig suttit på hojen eller?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top