Ninja club sweden

Status
Ej öppen för fler svar.

blub

bar asfalt är bra asfalt
Gick med
15 Nov 2003
Ort
Uppsala
Hoj
zxr 750
Varför måste man ange namn, efternamn och adress för att få gå med i ninja club sweden? Jag skulle gärna gå med, men tänker inte lämna ut mina pers.uppg. i första taget.
 
Ingen som ser dina uppgifter, så det e lugnt. Bli medlem nu :)
 
blub skrev:
Varför måste man ange namn, efternamn och adress för att få gå med i ninja club sweden? Jag skulle gärna gå med, men tänker inte lämna ut mina pers.uppg. i första taget.

Va e d för fel med att vi håller dina personuppgifter?

Ingen får ju reda på det..... ingen kommer fråga efter det heller.

Gör vad du vill.
 
Tjenare !!

Tanken är att NCS i framtiden ska bli lika "seriös" som Ducce gubbarnas klubb & detta är ett sätt att förbereda oss för det kommande kravet på medlemsregister när vi reggar klubben. En annan sak som underlättar för oss som administrerar klubben/siten är när vi kör tröj/keps försäljning så finns all info om Dig redan. Kolla på denna länk för ytterligare info om hur dina personuppgifter hanteras :tummenupp
http://www.ninjaclubsweden.com/scripts/pul.php

Edit; Troligtvis hade denna tråd passat bättre på NCS forumet ???
 
Ja det ser ju bra ut. Känns aldrig helt behagligt att lämna ut pers.data på internet bara. Nåja det är ju för en god sak denna gång :tummenupp
 
När jag gick med i NCS började det komma massa konstiga mail å saker på posten typ dildos å andra "snuskiga" saker .....

Äähhhhh neeejj det gjorde det inte :arsele

Gå med nu ! det finns inget att vara rädd för :tuttar

P,S GRÖNT E SKÖNT FAST ATT JAG HAR EN SVART

// TOK :fyllisar
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top