Nilax

Må gott däruppe, kommer kännas konstigt att inte se dig överallt.
Tankar till familj och vänner.
 
Fanfanfan och vi som skulle träffas vid väsby efter jobbet.Väntade på dig där helt ovetande om vad som hade hänt.
V.I.F
 
Men... Nisse, vem ska jag då stöta i hop med på något obskyrt ställer för att gasa hemåt tillsammans med...
Det är så djäkla sorgligt.. att du inte finns mer... du skänkte oss glädje, medmänsklighet och värme.

V.I.F polarn
 
Fy fan - ingen rolig kväll/natt igår - du kommer saknas mycket,både vid fikastunder på diverse obskyra hojfik och på forumen,tankar går till familjen - vi ses i en kurva nån annanstans
......
 
Inte alls ok, du skulle ju med till Gotland i sommar nu när hojsuget kommit tillbaka!!

Du var en färgstark person med många kloka tankar som vi flera gånger över en kaffe funderat på hemma vid mitt köksbord. Vi pratade om allt från hojar till relationer. Passerade förbi där du bor senast i går, tänkte på ditt födelsedagskalas förra året.

Kommer alltid tänka på dig när jag åker förbi ...
 
Fy fan vad trist känns tomt att veta att man inte komer se dig något mer på några bankörningar eller en sväng från Donken Väsby. Kände dig inte så bra men precis som alla andra säger spred du värme och humor kring dig. Minns förra säsongen på Järfälla när du hjälpte mig med tips när min körning kändes som skit.
Gasa järnet där uppe ni hojbroder så tar jag din nyköpta bana

//Martin
 
Hemskt tråkigt! En av många som kommer sakna dig därute!
Mina tankar går till din familj och närmaste!

Det är över på en millisek. Kan inte vara nog försiktig i trafiken.
 
Nu blev det avsevärt mycket tråkigare i depån. :(

Du kommer att vara saknad, gubbe.
 
Vi i Ninjariders klubben vill hedra vår kära Nils (Nilax) medlem och nära vän genom att visa vår sorg och respekt med en körning ut till vägen där olyckan skedde för en tyst minut, tända ljus och lämna blommor.

Vi kommer samlas kl 19:00 på Mc donalds sveavägen imorgon (fredag 25/5) för att sedan i samlad och lugn trupp åka ut. hoppas detta passar så många som möjligt! alla är hjärtligt välkomna att välja med och visa sin sorg och respekt.
 
Trodde inte det var sant när jag först hörde, inte han, inte Nilax..nej det går inte!
Tyvärr var det sant och det känns fördjävligt, hade hoppats på att hinna lära känna dig lite mer över en glass på våfflan :(
 
RIP, didnt know you so well but I cant count how many times we waved at eachother on bogesund, last time I met you was at Anderssons Turbo and I actually looked forward to riding with you on the north side...life is a bitch and then we die... [']['][']
 
Vila i frid Nisse... Fördjävligt.. Hoppas att du slapp smärta.. Tänker på de anhöriga..
 
Hojvärlden har förlorat en glädjespridare
Vila i frid Nilax

Tankarna går till nära och kära
 
Din envisa, dumma gubbfan. Vi skulle ju inte göra så här i år.

Kommer sakna dig kompis.
 
Hade sett fram emot att få träffa dig igen efter den långa vintern.....
Vila i frid Nilax.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top