Nilax

VIF

Beklagar sorgen till alla nära o kära! :(

Din dumma jävel !
Ta hand om dig.

Kram Puck

Nilax har lämnat oss

Nilax du har lämnat oss i förtid. Om vi kunde höra dig nu, så skulle du nog svära över vänstersvängande bilister tror jag.

Det blir svårt att inte tänka på dig under sommarens Europasemester som du skulle ha varit med på. Men just nu tänker jag mest på dina barn som blivit av med sin far. Din grabb var med flera gånger trivdes bra bak på din hoj.

Vi är många som har haft skoj på körningar och skrattat åt dina skämt i fikapauserna. Du var en herre som man inte glömmer så lätt.​

Last edited by a moderator:
Läste på Facebook igår kväll att du hade förolyckats. Trodde det var ett skämt, tyvärr var det inte det. Var ute senast förra veckan tillsammans med dig på Bullandö och åt glass, vägarna var riktigt fina och det var en grym start på denna säsong. Vila i Frid kompis!

Vi kommer sakna dig i sommar på sveavägen och på norrkörningarna.. Det var lixom lite din grej... Vila i frid vännen...

Kära Nilax,

Kommer aldrig glömma skratten du gav mig med din humor och alla knäppa kattklipp vi skickat varandra genom åren :crash Trodde inte det var sant igår när Ragge sa vad som hänt, och det gjorde att jag körde i lugnt tempo hela vägen hem. Skickar dig ett sista klipp som jag vet att du hade uppskattat, som dessutom illustrerar precis de orden jag fick i skallen vid beskedet.

http://www.youtube.com/watch?v=6utE5APd4wA

Wheela i Frid Kompis!:tummenupp

Snälla, goa, glada, hjälpsamma, skämtsamma, tokiga Nisse! Man har svårt att hitta ord... Du fick lämna hjulen på tok för tidigt och det känns så, så tungt när man tänker på dina barn och deras förlust av sin fina pappa. Jag kommer sakna dej som fan på vägarna i sommar.

Vila nu i frid

/ Lars

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back