"Nilax"?

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Sista timmens spaminlägg skulle jag tro?
 

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Mölnlycke
Hoj
xjr1300

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Främlingsfientlig heter det :tungan

Tror svaret på grundfrågan finns här
http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=109

Det var utomordentligt hjälpsamt:

"Skrotnisse, du har inte tillgång till den här sidan. Detta kan vara på grund av flera orsaker:

Ej rättighet att läsa tråd / forum.
Du har inte bekräftat ditt konto. Du måste då leta upp epostmeddelandet med en länk du måste klicka på. (kolla spamfilter) "
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Haha. Bra papper. Bara att tjöpa :tummenupp

Det ÄR bra papper på den, dvs så gammal ombyggnad att inga mått skrevs in vid regbesiktningen, vilket gör att man har väldigt fria tyglar att fortsätta att bygga omm utan att regbesikta om.

Dessutom har jag för mig att den är gammal nog att slippa en massa elektriskt,, som blinkers och kontrollampor och tjafs...
(men det är bara fritt ur minnet, där kan jag ha fel)

Så bra papper är det onekligen.
 

- Jerker -

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
Det ÄR bra papper på den, dvs så gammal ombyggnad att inga mått skrevs in vid regbesiktningen, vilket gör att man har väldigt fria tyglar att fortsätta att bygga omm utan att regbesikta om.

Dessutom har jag för mig att den är gammal nog att slippa en massa elektriskt,, som blinkers och kontrollampor och tjafs...
(men det är bara fritt ur minnet, där kan jag ha fel)

Så bra papper är det onekligen.

Rätt så tuff, särskilt tutan. Det är ju en Honda shopper. Det måste betyda att det är ett bra köp.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Rätt så tuff, särskilt tutan. Det är ju en Honda shopper. Det måste betyda att det är ett bra köp.

Jo, informationen flödade då han skrev annonsen :D

Det är alltså en gammal honda 500'a som inte har varit besiktad på några år, garagelackad med inte allt för fina motiv lagda av en amatör...

Elen är lite risig, batteriet dött och den läcker olja, precis vad man kunde förvänta sig :D
 

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
950 SE
Jo, informationen flödade då han skrev annonsen :D

Det är alltså en gammal honda 500'a som inte har varit besiktad på några år, garagelackad med inte allt för fina motiv lagda av en amatör...

Elen är lite risig, batteriet dött och den läcker olja, precis vad man kunde förvänta sig :D

Den där har jag skruvat i en gång, helt klart ett udda och fullständigt smaklöst bygge! Lackeraren måste ha inhalerat rök från hemmarullade cigaretter innan han fick inspiration till det där motivet :)
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Den där har jag skruvat i en gång, helt klart ett udda och fullständigt smaklöst bygge! Lackeraren måste ha inhalerat rök från hemmarullade cigaretter innan han fick inspiration till det där motivet :)

Jag hörde talas om att man var tvungen att ta med maskeringstejp för att kunna visa hojen ute dagtid.

Är den så risig som jag har hört?
 

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
950 SE
Jag hörde talas om att man var tvungen att ta med maskeringstejp för att kunna visa hojen ute dagtid.

Är den så risig som jag har hört?

Mjo fint skick är den inte i men vad jag minns fick vi allt att fungera på den då iaf. och motorn i fråga är ju i det närmaste kassasåpssäker. har en fantastiskt rolig bild nånstans när M är ute och provkör skapelsen! :)
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top