nikamichi

finns nog inget bättre märke om man vill ha välljud, dock är designen som sagt inge vidare...
men med en 80-tals design kanske man får behålla den längre eftersom tjuvarna inte känner till vad det är för nått och det ser ut som skit...

Tobbe_N skrev:
finns nog inget bättre märke om man vill ha välljud, dock är designen som sagt inge vidare...
men med en 80-tals design kanske man får behålla den längre eftersom tjuvarna inte känner till vad det är för nått och det ser ut som skit...
Nakamachi låter ju skitdåligt också. Om jag skulle sno grejer skulle jag inte börja engagera mig till ett steg som jag trodde var skitdåligt. Iofs så brukar pundare skruva loss originalhögtalarna ur volvo 740.

cooolt, har nämligen köpt en bil som det satt naka steg i, killen som jag köpte bilen av sa att det var värsta grejjerna men jag trodde han snacka skit, men fel hade jag å de var väl bra :banana

en fråga till bara steget är på 4ggr nått, hittade det inte på deras hemsida så det är nog en äldre modell, nån som vet hur många watt det kan vara på sitter en 30 ahm säkring i om det har nån betydelse

Bertborge skrev:
.
Enda naktdelen är att dom inte har HU med tidkomp o dyrlikt.

Naka är välljud utan konstgjorda funktioner! :7peta
Eller var åtminstone, när dom kom med en HU med mp3 tycker jag att dom tappade en stor del av imagen...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg