Night Of Fire

Lelle_olsson

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Sthlm
Hoj
VFR750
451NOF-biljetter.jpg


Ta chansen, vinn en friplåt till Night Of Fire på Tierp Arena sista helgen i September.
Det enda du behöver göra är att maila till oss på nof@racestar.se

Skriv bara
Namn:
Gata:
Postnr:
Ort:

Vi lottar ut 5 st biljetter, dragning den 25:e.
Vinnarna pressenteras på RaceStar.Se den 26:e
Lycka till!
 
Last edited:

wachen

Överladdad och numera snusfri
Gick med
14 Feb 2007
Ort
Hemma
Hoj
ducati
Kul! Ni är välkomna grabbar!

Idag blev det klart att vi får lite Nitroångor på oss åxå!
Alltså, ni som tankar och kör på Nitro (har hår på bröstet ;)) kan komma och köra i Test and Tune...

Hahaa..jag har inga fjun på bröstet så det lär aldrig bli nitrohoj för min del då..! Men jag kommer och kikar iaf.!:tummenupp/wachen
 

wachen

Överladdad och numera snusfri
Gick med
14 Feb 2007
Ort
Hemma
Hoj
ducati
Wachen!! Ta nu å damma av "silver bullet" istället för att kolla.

Mvh Sjödin

Haha,,ja Peter det vore nått att köra på Tierpbanan,vilken anläggning och vilken bana..fick nypa sej själv i armen när man kom dit första gången.Men tyvärr har jag ej tid att engagera mej i körning i år men vi får se nästa år om det prioriteras annorlunda,för det är ju så det är det är bara att prioritera saker om de ska bli gjorda!/wachen:hojsmilie
 
Last edited:

sigge nr1

Dragracing nörd
Gick med
22 Dec 2009
Ort
Upplands-väsby
Hoj
Suzuki GSXR 1100 -91

Kul att se att det är så många tuffa bilar som ska köra,men hur ska DOM få ner sin effekt i backen??? Eftersom det är att köra svenska rallyt på sommar däck enligt vissa här. Jag tror att dom kan justera sina kopplingar så dom får ner effekten i backen,lika så dom som ska köra Funny-bike o test/tune såg jag i listan....

Sigge

Fd vestin Funny-bike team
Han med knät:yoparty
 

sigge nr1

Dragracing nörd
Gick med
22 Dec 2009
Ort
Upplands-väsby
Hoj
Suzuki GSXR 1100 -91
Jag behöver inte oroa mig Sigge då jag hittade ett kort på dig och din hoj.........men lycka till!!

Haha,ja du även om jag nu såg ut så där så skulle jag nog spöa dig på strippen:yoparty för du är ju d m förklarad av många i olika klasser,för du pratar ju som du har förstånd, finns inget fäste i helgen för kallt,kolla in väderleks rapporten mannen:rolleyes: Sen kan du ju kolla startlisterna vad för klass som är störst i helgen.... Men dom kanske ska köra med Dubbdäck dom:D

Sigge

Fd Vestin Funny-Bike

Han med knät
 

PeterFZR1000

Åka fort...
Gick med
12 Aug 2006
Ort
Hemma
Hoj
TSW Eagle 45
Haha,ja du även om jag nu såg ut så där så skulle jag nog spöa dig på strippen:yoparty för du är ju d m förklarad av många i olika klasser,för du pratar ju som du har förstånd, finns inget fäste i helgen för kallt,kolla in väderleks rapporten mannen:rolleyes: Sen kan du ju kolla startlisterna vad för klass som är störst i helgen.... Men dom kanske ska köra med Dubbdäck dom:D

Sigge

Fd Vestin Funny-Bike

Han med knät

jag ser vilka som anmält sig och visst är det superbra att så många ska köra och är det bra väder och hyfsat varmt så blir det en super tävling. Men jag ställde frågan ang Funnybikes och du blev rasande på en gång......varför Sigge? Frågan var till Lelle! Jag missunnar inte någon att köra.....men man får väl fråga, eller?
jag gräver ner stridsyxan Sigge och vill inget ont men vill du fortsätta hacka på mig så varsågod!!
 
Last edited:

sigge nr1

Dragracing nörd
Gick med
22 Dec 2009
Ort
Upplands-väsby
Hoj
Suzuki GSXR 1100 -91
jag ser vilka som anmält sig och visst är det superbra att så många ska köra och är det bra väder och hyfsat varmt så blir det en super tävling. Men jag ställde frågan ang Funnybikes och du blev rasande på en gång......varför Sigge? Frågan var till Lelle! Jag missunnar inte någon att köra.....men man får väl fråga, eller?
jag gräver ner stridsyxan Sigge och vill inget ont men vill du fortsätta hacka på mig så varsågod!!

Klart det e kul att så många som ska köra i helgen och om du läser ordentligt så står det FD Vestin Funny-bike för vi har sålt cykeln för min bror fick en Tumör på höftkulan så han kom inte ner på cykeln längre.Men vi kanske gör comback i någon klass,han e sugen på Nitro nästa gång.Jag har aldrig haft någon stridsyxa uppe.

Sigge
FD Vestin Funny-Bike
Han med knät:yoparty
 

wachen

Överladdad och numera snusfri
Gick med
14 Feb 2007
Ort
Hemma
Hoj
ducati
Grymt bra tävling igen i Tierp!:tummenupp
Fick se en hel del nya rekordrepor oxå.Kom på att man måste göra comeback nästa säsong.!/wachen
 

LillaFarbrorn

LitenFarbror nu lite kaxigare
Gick med
4 Apr 2011
Ort
Sthlm
Hoj
Busa 03 I många delar!
Tierp

Grymt bra tävling igen i Tierp!:tummenupp
Fick se en hel del nya rekordrepor oxå.Kom på att man måste göra comeback nästa säsong.!/wachen

Håller med, grymmt spännande, fint väder och en fantastisk anläggning!
Känner oxå att det är dax för comeback:confused: (förnärvarande en wannabe) :D:D hela livet är en enda lång comeback on track, igen o igen:banana:banana

Vi ses
BusaPelle
 

pwillen

Medlem
Gick med
1 Mar 2005
Ort
Nacka
Hoj
2-hjulig
jag ser vilka som anmält sig och visst är det superbra att så många ska köra och är det bra väder och hyfsat varmt så blir det en super tävling. Men jag ställde frågan ang Funnybikes och du blev rasande på en gång......varför Sigge? Frågan var till Lelle! Jag missunnar inte någon att köra.....men man får väl fråga, eller?
jag gräver ner stridsyxan Sigge och vill inget ont men vill du fortsätta hacka på mig så varsågod!!
Hallå Peter,

Inte bara i den här tråden, varför rensar du bort så många av dina inlägg?

Mvh
PiPPi
http://HarleyDrags.com
 

Uttis

Hellre än bra.
Gick med
9 Sep 2008
Ort
Gävle.
Hoj
Street Triple R, -12
Första gången jag såg dragracing live, kul som attans var det! :yoparty
Passade på att plåta lite, fler bilder finns här.

DSC_0853.jpg

DSC_0857.jpg

DSC_0876.jpg

DSC_0888.jpg

DSC_0895.jpg

DSC_0898.jpg
DSC_0901.jpg

DSC_0909.jpg

DSC_0923.jpg

DSC_0936.jpg

DSC_0949.jpg

DSC_0958.jpg

DSC_0973.jpg

DSC_0976.jpg

DSC_0982.jpg
 
Last edited:
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top