Nicolas Cage är Ghost Rider

RacerDave

gillar nyponsoppa
Gick med
9 Sep 2003
Ort
Katrineholm
Hoj
Suzuki sv650s
Jag säger då det...

"This is the story of motorcycle stunt performer, Johnny Blaze (Cage), who agrees to become the host of a "spirit of vengeance" in exchange for the safety of his true love, but the price he pays is to be cursed with the avenging spirit that takes its form at night as a demon with a flaming skull on a motorcycle of hellfire..."

http://us.imdb.com/title/tt0259324/

Låter som en höjdarrulle :3freak
 
Filmbolagets bild...
 

Bifogat

  • ghostriderpostercannes_cbm.jpg
    ghostriderpostercannes_cbm.jpg
    17.7 KB · Visningar: 282
För de som inte vet, få väl tilläggas att orginalGhostRider, är en Marvel Comicsfigur...
 

Bifogat

  • saran.jpg
    saran.jpg
    4.6 KB · Visningar: 50
exiteme skrev:
För de som inte vet, få väl tilläggas att orginalGhostRider, är en Marvel Comicsfigur...
Är framhjulet gjort av schweizerost?
Kan ju bli intressant att se ett skelett köra mellan Stockholm och Uppsala på en kvart med en chopper med schweizerostar som hjul.
 

Bifogat

  • saran.jpg
    saran.jpg
    4.6 KB · Visningar: 47
Micke_Lindstrom skrev:
Är framhjulet gjort av schweizerost?
Kan ju bli intressant att se ett skelett köra mellan Stockholm och Uppsala på en kvart med en chopper med schweizerostar som hjul.
Schweizerosthjulen är bara där för att åskåliggöra väghållningen hos en chopper på ett tydligt sätt. :hihi
 
Ingan som har en bild på originalserien från åttiotalet? Har för mig att han körde nåt tuffare än en långgaffel då.
 
Hittade denna:

MTU015.JPG


Han körde visst glidare då också. Kommer ihåg att serien hette Spökryttaren på svenska på min tid.

Nån som har en tidning över??? PM:a mig!
 
haha vilken båge, har han fjädrar uppe vid styret?(glodde lite till, troligen nån feltänkt springergaffel)
Men det klart det är ju ett brinnade skelett som kör så man kan väl inte räkna med nån större realism.
Denna kommer slå ut dessa bedrövliga GR filmer som finns ute, de inehåller ju för fasen inte några skelett med brinnade skallar.
 
Micke_Lindstrom skrev:
Är framhjulet gjort av schweizerost?
Kan ju bli intressant att se ett skelett köra mellan Stockholm och Uppsala på en kvart med en chopper med schweizerostar som hjul.
Det där är ju bara nya modellen däckvärmare!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top