Nicky Hayden och Lagnua Seca

Tror inte han klarar pressen av förväntningarna, tar i för mycket och krashar bort sig.

Ska hur som helst bli jäkligt kul att få se gp racing på den banan.

Nyteknik skrev:
Intervju med Nicky Hayden om tävlingen på Laguna Seca. Jag tror att många amerikaner tror eller räknar med att han ska vinna där. Vad tror ni?

Vinner? Nääää, men Topp5 klarar han nog! Korkskruven skall vara svårare än den ser ut, så de som aldrig kört där har mycket att lära sig på en kort tid! Man kan förlora mycket tid innan den kurvan...=Nicky har ett försprång. Men det vet vi redan :)
Jag kan berätta hur han klarade sig,.....
............. efter att jag kommer hem från Seca!!! :yoparty Ihaaa!!! om allt går som det skall vill säga.

Som Hayden själv säger är det inga hobbyåkare han ska tävla mot utan Rossi, Biaggi, Gibernau & Co. De lär sig köra tillräckligt snabbt på Laguna Seca, med eller utan korkskruv, efter ett eller två träningspass. Jag gissar att Hayden placerar sig som på övriga banor: plats 5-8.

Nyteknik skrev:
Som Hayden själv säger är det inga hobbyåkare han ska tävla mot utan Rossi, Biaggi, Gibernau & Co. De lär sig köra tillräckligt snabbt på Laguna Seca, med eller utan korkskruv, efter ett eller två träningspass. Jag gissar att Hayden placerar sig som på övriga banor: plats 5-8.

Sååååå sant, men nicky har kört där sedan han va liten....

Ha, ha... vänta nu, han e fortfarande liten ;)

*/ ?>
Back