Nicky Hayden - Gay?

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Men snälla Nicky, varför ställer du upp i detta program?! :gnissla

"Hey Nicky Hayden Fan!

We just wanted to drop you a little note to
let you know that Nicky will be the in-studio
guest this Sunday night, Feb. 29th, on
LOVELINE with Adam Carolla and Dr. Drew.
It's syndicated across the country and
broadcasts from 10-12 midnight PST.

The show has a call-in format, so tune-in
Sunday night and you may actually get a
chance to be on-air and ask Nicky a question!

(Check the radio stations in your area for
the one that carries LOVELINE!!)


Peace, Webmaster"
 
valmers skrev:
Men snälla Nicky, varför ställer du upp i detta program?! :gnissla

"Hey Nicky Hayden Fan!

We just wanted to drop you a little note to
let you know that Nicky will be the in-studio
guest this Sunday night, Feb. 29th, on
LOVELINE with Adam Carolla and Dr. Drew.
It's syndicated across the country and
broadcasts from 10-12 midnight PST.

The show has a call-in format, so tune-in
Sunday night and you may actually get a
chance to be on-air and ask Nicky a question!

(Check the radio stations in your area for
the one that carries LOVELINE!!)


Peace, Webmaster"

I do not see the "gay" connection... :va
 
valmers skrev:
Jamen Love Line, luktar ju vaselin lång väg...

Vi har ett program som heter Love Line her i italia også, der de snakker om sex o.l., en "celebrity" gjest hver gang. Veldig få av de gjestene har vært gay.

Du skjønner, man kan snakke om sex og feelings uten å være gay...
 
Azzurro skrev:
Vi har ett program som heter Love Line her i italia også, der de snakker om sex o.l., en "celebrity" gjest hver gang. Veldig få av de gjestene har vært gay.

Du skjønner, man kan snakke om sex og feelings uten å være gay...
Vi kan väl säga så här, RR/MotoGP går inte riktigt ihop med Love Line, som jag ser det. :rolleyes:
 
valmers skrev:
Vi kan väl säga så här, RR/MotoGP går inte riktigt ihop med Love Line, som jag ser det. :rolleyes:

Det är bara för dig att inse vilken fjomp din lilla stjärtgosse egentligen är.
 
Klart han är gay, han kör ju Honda! Se där, nu blev tråden MC-relaterad.

Edit: You meet the gayest people on a Honda. Är inte det en gammal Honda-slogan!?
 
ot

Liiite OT, men Zilversurfer var snäll och kolla din brevlåda. Snart dax för besiktning och däcken du hade behövs.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top