Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Sportsterns som det pissas på är ju en likadan som jag har!
/J
Ang sportster, köp en Haynes servicemanual till dom, den sträcker sig från 1970-2003snacka om produktutveckling... var det 04 som den stora revolutionen kom på den då man hängde upp motorn i gummikuddar ,, hehe.

. Hursomhelst, gummiupphängningan gjorde hojen 20 kg tyngre och dessutom försvann de sköna vibrationerna vem fan vill ha en gynekologstol?
![]()
Darling, inte hetsa upp sig så nu.![]()
-@

Nämen! Vad är det här för hugg i ryggen från en twinbroder? Du ska aldrig mer få några tekniska svar på frågor om din Mao 125-Setung!
Nåväl, sportstern (som kom 1957) lär fortfarande rulla om 10-20 år när den inkontinentes plastmojäng för länge sedan ingått i återvinningen![]()
/J
Nämen! Vad är det här för hugg i ryggen från en twinbroder? Du ska aldrig mer få några tekniska svar på frågor om din Mao 125-Setung!
/J
) som hade blivit pissad på Haha![]()
Jag hade tyckt den var rolig även om det hade varit någon annan hoj (av samma märke) som hade blivit pissad på
![]()
Du släpper ju aldrig till!
Jag skulle ju köra ifrån dig på Barkarby i onsdags. Varför kom du inte? Nu fick jag köra mot en massa hystolitersporthojar istället för din lättuggade 750. Här ser du sothoran till vänster som just tagit starten 50 meter efter startlinjen med otrimmed S&S-motor med originalkam. http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=197784&d=1181823197
Bäva
/J

Det enda jag ser är ett tight, sletet skinnställ från 50talet som blir omkört på bakhjulet av en nipponpanna
Mig får du inte nöjjet att lattja bort, skulle det mot förmodan hända köper jag mig material och ser till att det inte händer igen![]()
-@![]()

Jag har ju tänkt byta ställ men du vill ju prompt ha min kropp i tight svart läder när vi möts..![]()
Pannor finns det bara en modell av, och de gjordes av HD
Ja du kommer att få handla en hel del material!
Ska åka i kväll och i helgen tänkte jag, hör av dig om du vill rosta min kakelugn!
/J
Ah, my mistake, glömde att jag smickrade en som anmärker på ord också![]()
Well, jag vet att du gärna vill, helgen verkar dock bjuda upp till lite annat och vädret ser ut att svika. Men vill det sig hör jag självklart av mig, vore trevligt att ta en sväng
-@
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda