Nice Harley

:tummenupp vem fan vill ha en gynekologstol? :D

Ang sportster, köp en Haynes servicemanual till dom, den sträcker sig från 1970-2003 :) snacka om produktutveckling... var det 04 som den stora revolutionen kom på den då man hängde upp motorn i gummikuddar ,, hehe.

Ang sportster, köp en Haynes servicemanual till dom, den sträcker sig från 1970-2003 :) snacka om produktutveckling... var det 04 som den stora revolutionen kom på den då man hängde upp motorn i gummikuddar ,, hehe.

Clymer är bättre, samt HD:s egen verkstadshandbok. Men jaghar den där hanynes-upplagan också kan jag erkänna, så skönt med 33 årsintervall på framsidetrycket! :hihi

Ja det var då den stora försämringen kom, eller var det 03 :va. Hursomhelst, gummiupphängningan gjorde hojen 20 kg tyngre och dessutom försvann de sköna vibrationerna :( Dessutom försvann kasettväxellådan 03 vilket gör att man på nya modeller ej längre kan meka ut lådan på en parkeringsplats om man skulle vilja. Nä, före 2003 ska det vara, den nya sportster/buellmotorn är mer som en nippontwin, man måste ta ur motorn och klyva blocket om man ska demontera lådan. Den äldre passar oss streetracers bättre!

/J

Nämen! Vad är det här för hugg i ryggen från en twinbroder? Du ska aldrig mer få några tekniska svar på frågor om din Mao 125-Setung! :hihi

Sportsterns som det pissas på är ju en likadan som jag har! :mad:

Nåväl, sportstern (som kom 1957) lär fortfarande rulla om 10-20 år när den inkontinentes plastmojäng för länge sedan ingått i återvinningen :tungan ;)

/J

jaja men våra cyklar är iaf möiljövänliga,, de där härket kan man inte ut ett skit av när de väl dör ;)

Nämen! Vad är det här för hugg i ryggen från en twinbroder? Du ska aldrig mer få några tekniska svar på frågor om din Mao 125-Setung! :hihi

Sportsterns som det pissas på är ju en likadan som jag har! :mad:

/J

Haha :rolleyes:

Jag hade tyckt den var rolig även om det hade varit någon annan hoj (av samma märke :gnissla) som hade blivit pissad på :tummenupp

Haha :rolleyes:

Jag hade tyckt den var rolig även om det hade varit någon annan hoj (av samma märke :gnissla) som hade blivit pissad på :tummenupp

Jag for genom Kungsbacka senast i tisdags unge man.....

Det här med motorcykelmärken är allvarliga saker vettu! ;)

/J

Du släpper ju aldrig till!

Jag skulle ju köra ifrån dig på Barkarby i onsdags. Varför kom du inte? Nu fick jag köra mot en massa hystolitersporthojar istället för din lättuggade 750. Här ser du sothoran till vänster som just tagit starten 50 meter efter startlinjen med otrimmed S&S-motor med originalkam. http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=197784&d=1181823197
Bäva :tungan

/J

Det enda jag ser är ett tight, sletet skinnställ från 50talet som blir omkört på bakhjulet av en nipponpanna ;)

Mig får du inte nöjjet att lattja bort, skulle det mot förmodan hända köper jag mig material och ser till att det inte händer igen :mad:

-@ :hej

Det enda jag ser är ett tight, sletet skinnställ från 50talet som blir omkört på bakhjulet av en nipponpanna ;)

Mig får du inte nöjjet att lattja bort, skulle det mot förmodan hända köper jag mig material och ser till att det inte händer igen :mad:

-@ :hej

Jag har ju tänkt byta ställ men du vill ju prompt ha min kropp i tight svart läder när vi möts.. :gnissla
Pannor finns det bara en modell av, och de gjordes av HD :mattias

Ja du kommer att få handla en hel del material! :hihi

Ska åka i kväll och i helgen tänkte jag, hör av dig om du vill hänka!

/J

Jag har ju tänkt byta ställ men du vill ju prompt ha min kropp i tight svart läder när vi möts.. :gnissla
Pannor finns det bara en modell av, och de gjordes av HD :mattias

Ja du kommer att få handla en hel del material! :hihi

Ska åka i kväll och i helgen tänkte jag, hör av dig om du vill rosta min kakelugn!

/J

Ah, my mistake, glömde att jag smickrade en som anmärker på ord också :D

Well, jag vet att du gärna vill, helgen verkar dock bjuda upp till lite annat och vädret ser ut att svika. Men vill det sig hör jag självklart av mig, vore trevligt att ta en sväng :)

-@

Ah, my mistake, glömde att jag smickrade en som anmärker på ord också :D

Well, jag vet att du gärna vill, helgen verkar dock bjuda upp till lite annat och vädret ser ut att svika. Men vill det sig hör jag självklart av mig, vore trevligt att ta en sväng :)

-@

Ditt "smicker" är en smula sublimt för mig. ;)

Ok, då får vi hålla tummarna för vädret! Jag har hojen på jobbet nu. Får se vart jag far.

Hörs
/J

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form