Nice - årets första runda avklarad!

vi får styra upp ett premiär gazz...?TIDIGT-så tar vi lite bilder så dom får gråta i norr...

Jag kommer ihåg en tidig morgon i Maj då jag skulle åka till besiktningen. 4 mils resa å termometern visade 4-5 gr. Det var långtifrån en rolig resa. Så hur kan ni ge er ut frivilligt i ett par plusgrader. Det kan ju inte vara en givande åkning direkt. Svinkallt, kasst fäste mm.

You are not alone, själv var min premiärtur i förrgår 8+ och solsken:D:banana

+8? WTF är det bara från södertälje och uppåt som vi har minusgrader blandat med +. eller nej inte ens i södertälje fanns det ju knappt snö ser jag på bilderna från rånet.

jag är avis.....

Micke™;5708120 skrev:
+8? WTF är det bara från södertälje och uppåt som vi har minusgrader blandat med +. eller nej inte ens i södertälje fanns det ju knappt snö ser jag på bilderna från rånet.

jag är avis.....

Ja 8+, det var gött:). Dock verkar vintern ha släppt hörnflaggan för i skrivande stund är det -3 och snöar:huvet

Såg en en sporthoj som rullade förbi när jag tankade i Nöbbelöv (Lund) vid fyra-halv fem idag:tummenupp
4grader men torrt o fint. Hade inte ens tänkt tanken:) Skillnaden mellan man o mus förmodligen:tummenupp

Såg dock en del hojar runt Lund området förövrigt idag.

Kan varit jag ;D har varit ute dem flesta dagarna faktiskt sålänge de e torrt så kör jag :)

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025