Nicco´s GasGas 125 SM =)

Status
Ej öppen för fler svar.
Fan va fin den ehhh!! Vad eh det for storlek pow bakdrevet???

Tack :D
Kommit hem nu? =)

Det är ett 40 drev. Ska dreva upp den till sommaren efter tips från den första ägaren =)

Edit: I brist på fritid så lägge rjag upp en bild på mitt nya stift! :yoparty
har det tills jag får det rätta stiftet.

1000473yz2.jpg

Last edited:
Ser faktiskt helt ok ut nicco, men det är ju ingen Aprilia direkt... hoho ;)

Cool mc, men inte min smak, Jag gillar inte när motorcykeln ser ut som en moppe

gör nog ingen riktigt
tur för nicco att hans ser ut som en riktigt fräsch 2t motard

jämför man med moppe ser man skillnader

Cool mc, men inte min smak, Jag gillar inte när motorcykeln ser ut som en moppe

Bättre att ISÅFALL ha en motorcykel som som ser ut som en moppe men som går som en mc, än att ha en motorcykel som ser ut som en motorcykel men som går liknande som en moppe?
Rörigt, men du fattar va ja menar

2847517 Bättre att ISÅFALL ha en motorcykel som som ser ut som en moppe men som går som en mc, än att ha en motorcykel som ser ut som en motorcykel men som går liknande som en moppe?
Jag tycker ju inte den ser ut som en motorcykel direkt. :näsblod

Tare lite lungt nu grabbs...:) Det räcker nu... Första inlägget va okej men nu börjar ni överdriva

Säger snubben som åker Hyousong :pannkyss :tummenupp

Hyosung lr inte? sowhat, det ser ändå ut som en mc

Hahaha ska komma från rätt käft, Du som kör en missbildad traktor på 2 hjul:D

Nä men asså det kom ej från käften, jag skrev det. Jag skrev bara vad jag tykkte. Och jag gillar min mc, tykker den är mö coolare än din, och jag tykker det är cool med breda däck

Bättre att ISÅFALL ha en motorcykel som som ser ut som en moppe men som går som en mc, än att ha en motorcykel som ser ut som en motorcykel men som går liknande som en moppe?

A jag fattar. hans går säkert mö snabbare än min, men jag har hellre en mc som ser ut som en mc

Last edited:
2848010 Hyosung lr inte? sowhat, det ser ändå ut som en mc

Nä men asså det kom ej från käften, jag skrev det. Jag skrev bara vad jag tykkte. Och jag gillar mc, tykker den är mö coolare än din, och jag tykker det är cool med breda däck

A jag fattar. hans går säkert mö snabbare än min, men jag har hellre en mc som ser ut som en mc
Okej om jag får fråga dig. Vad är då mc? Du säger att de skall se ut som en mc? Jaha?? Vad fan är då en MC?
Jag personligen tycker ju inte en Karion ser ut som en mc. Och framföallt inte med en trumbroms bak. :hihi

Du gillar breda däck. Joru, sitter 150 däck på Supermotarden och tar du större motarder så kommer du upp i 160 och tom 170. Så det tycker ju inte jag är så smalt då.

Last edited:
hur kommer det sig då att du har en missbildad 2hjuling och inte en fräsch motard? :D

Men fab, jag tykker motarder är coola, men jag 125or som är motarder ser väldigt mycket ut som moppar, inte om man kollar noga. och min är typ inte missbildad, min är ovanlig,

Okej om jag får fråga dig. Vad är då mc? Du säger att de skall se ut som en mc? Jaha?? Vad fan är då en MC?
Jag personligen tycker ju inte en Karion ser ut som en mc. Och framföallt inte med en trumbroms bak. :hihi

Du gillar breda däck. Joru, sitter 150 däck på Supermotarden och tar du större motarder så kommer du upp i 160 och tom 170. Så det tycker ju inte jag är så smalt då.

Jag tykker att motarder är coola, men 125 motarder kan man lätt föväxla som moppe,. det va allt jag ville säga,

Last edited:
Men fab, jag tykker motarder är coola, men jag 125or som är motarder ser väldigt mycket ut som moppar, inte om man kollar noga. och min är typ inte missbildad, min är ovanlig,

Jag tykker att motarder är coola, men 125 motarder kan man lätt föväxla som moppe,. det va allt jag ville säga,

Jag har hellre en motard som ser ut som en moppe (fast det är ju mer moppar som ser ut som motarder men...) än en hyosung karion... med trumbroms
:tungan

då har vi olika uppfattningar om enorm :D :tungan

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...