Ni som vill fylla ut hela söndagen med hojbyggarserien Build or Bust!!

Kollat första avsnittet nu och är det bara jag eller är snubben helt handfallen? Tappar saker hejvilt, lyfter iväg motorn med hela bordet så allt åker ner på backen, skall lyfta ner ramen från en hylla när det ligger 954 saker i vägen osv? Vinklar de programmet så illa att han ser helt handfallen ut?:gnissla

Säsong 1 är dåligt filmad / Redigerad
Säsong 2 är ljusår bättre i ovanstående

Men serien i sig är jäklig underhållande :)

Säsong 1 är dåligt filmad / Redigerad
Säsong 2 är ljusår bättre i ovanstående

Men serien i sig är jäklig underhållande :)

Jag gillade den första bättre just därför, den kändes mer genuin och den andra säsongen kändes mer som vilken amerikansk doku/serie som helst fast med ett intressantare tema :)

Håller med..tycker 1:an är bättre. Plus att serien blir mer genuin när de bygger på en o samma plats med samma personer. Sen är russel så jävla skön så det är synd att de inte filmade hela serien endast med honom som proffsbyggare

Jag gillade den första bättre just därför, den kändes mer genuin och den andra säsongen kändes mer som vilken amerikansk doku/serie som helst fast med ett intressantare tema :)

Är det något man borde ladda hem eller är det bara skräphojar som i american chopper?

Kollat första avsnittet nu och är det bara jag eller är snubben helt handfallen? Tappar saker hejvilt, lyfter iväg motorn med hela bordet så allt åker ner på backen, skall lyfta ner ramen från en hylla när det ligger 954 saker i vägen osv? Vinklar de programmet så illa att han ser helt handfallen ut?:gnissla

Håller med... orkade inte mer än 5 min.

Nån som har tips på seriösa byggprogram (bil/mc)? Jag menar utan wt douche bags som ska spela allan ballan, inslag av realitysåpa och liknande. Jag vill inspireras av briljanta människor som kan bygga och har väldigt lite till övers för gapiga spån.

Håller med... orkade inte mer än 5 min.

Nån som har tips på seriösa byggprogram (bil/mc)? Jag menar utan wt douche bags som ska spela allan ballan, inslag av realitysåpa och liknande. Jag vill inspireras av briljanta människor som kan bygga och har väldigt lite till övers för gapiga spån.

Eftersom du inte nappat på "A .... is born" så föreslår jag:

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...