ni som vet nått om zxr 400

ViktorW.

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
R1-04 race/banhoj
Har precis köpt en zxr 400 -92, och nu undrar jag om det är någon som har lite erfarenhet av en sådan hoj, vad har den för egenheter, problem, hur fungerar den på bana, är det klokt att montera styrdämpare, uppförande osv...
alla ni som kört/ägt en skulle väl kunna vara så vänliga att dela med er av era erfarenheter.
/viktor

smart att lägga upp en sånhär tråd EFTER att du köpt hojen.. :hihi
Väldigt kool hoj.. inget mer att tillägga.

Grattis till ett bra köp :tummenupp en kanonhoj enligt mig.. :rolleyes: som då oxå har en :banana

inga negativa egenskaper vad jag vet och är perfekt på banan, liten o lättsvängd! styrdämpare nja....behövs inte på min iallafall...

Bild :7peta

(finns ju inte jättemånga av denna modell så jag är lite nyfiken.....)

En Mkt fin gammal klassiker. Inga speciella problem vad jag vet, allt kan ju hända när man köper en öldre Sporthoj. Miltalen kan ju skvallra om vad som kanske måste renoveras eller bytas.

Styrdämpare kan du nog vänta med, så orolig är den inte.

Testade en ZXR400 och hade jätteskoj. Uppskattar mindre hojar. Den är ju helt klart lite trött jämfört med nått större men betydligt smidigare. Skulle vilja testa att rejsa en sån...

hur fungerar ebay? har hittat ett framlyse där som jag vill köpa men förstår inte hur... skulle mn kunna få tag på ett i sverige?

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back