Ni som tränar

Acrid skrev:
Det är just kosttillskott...

Fusk på vilket sätt? För dem som hellre smäller i sig falukorv med x % fetthalt?

Tränar mellan 3-6 gånger i veckan därav 3 pass är styrka i minst 2 timmar och det andra är löppning 5 kilometer..

Har aldrig tagit något kosttillskott men äter massor med mat.

frukost
lunch
middag
något extra efter träningen
kvällsmat

LiCrO skrev:
Tränar mellan 3-6 gånger i veckan därav 3 pass är styrka i minst 2 timmar och det andra är löppning 5 kilometer..

Har aldrig tagit något kosttillskott men äter massor med mat.

frukost
lunch
middag
något extra efter träningen
kvällsmat

Bra där. :tummenupp

Men varför tränar du i 2 timmar?

Edit: Fast du har fortf. inte sagt ngt om varför du tycker det är fusk? Mer än att du dragit upp din personliga träning...

Last edited:
Acrid skrev:
Bra där. :tummenupp

Men varför tränar du i 2 timmar?

det inte det att jag tränar bestämt i två timmmar utan det brukar ta så lång tid.
kör hella kroppen varje gång. delar inte upp rygg,armar,bröst o.s.v ben tar jag iofs när jag springer..

Det ger snabbare resulltat :/ så jag ligger i lä med dem som har råd att köpa.. (bra anledning) :P

Aight!

Fast vadå snabbare...beror väl på hur du tränar, vilar o vad du äter. Om du tränar rätt äter mycket som du säger o sköter dig, till skillnad från en person som tränar som fn minst lika mycket lr bättre än du, äter kasst för övrigt men häller i sig proteindrink.....så ska du nog se att du får bättre resultat i slutändan.

Edit: massor

Last edited:
Ät mkt grönsaker :fakta

Det spelar ingen roll hur mkt mat du äter om du inte får i dig tillräckligt med vitaminer :mattias

Kan man verkligen hålla motivationen i två timmar? Kör jag mer än 50 min tappar jag gnistan, och sedan känns det bara som om man sitter av tiden...

t-rex skrev:
Kan man verkligen hålla motivationen i två timmar? Kör jag mer än 50 min tappar jag gnistan, och sedan känns det bara som om man sitter av tiden...

Klart man kan.... Man tränar tills man e klar.

Det går snabbt att ta 8repsX3set på en muskel. En timme räcker väl.

Man akn köra olika dessutom. Känner man att man vill bättra på just en muskelgrupp som kanske axlar så kör man det STENHÅRT i en hel timme olika övningar på ex. en måndag och först på fre/lör så kör man lugnt - 8repsX3set - igen.
Sen blir det axlar av det hela :banana

Så kan man inte göra med alla muskelgrupper. Jag som simmar och tränar TKD kan inte göra så med mina benmuskler tex.

750RR

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...