Ni som ska till Bilmässan/Stockholm

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Kom förbi monter C13:21 (Svenska Expeditionssällskapet) och snacka lite skit!
Det är inte världens roligaste att stå på mässa så lite småprat är alltid välkommet. Jag står där imorrn (2/4) och nästa lördag (8/4) och berättar om vår resa.

Vi har med enkla medel fått till en riktigt tjusig monter där vi pratar mer om Expeditionssällskapet och vår resa i sommar!

Välkomna!

Starstriker skrev:
2052544 Kom förbi monter C13:21 (Svenska Expeditionssällskapet) och snacka lite skit!
Det är inte världens roligaste att stå på mässa så lite småprat är alltid välkommet. Jag står där imorrn (2/4) och nästa lördag (8/4) och berättar om vår resa.

Vi har med enkla medel fått till en riktigt tjusig monter där vi pratar mer om Expeditionssällskapet och vår resa i sommar!

Välkomna!

Jag ska dit på tisdag... :)

Jag jobbar där imorn och nästa helg. Kom och snacka med mig med. :4skrika
Den som hittar mig först får en öl.

Nitrogen skrev:
2052800 Jag jobbar där imorn och nästa helg. Kom och snacka med mig med. :4skrika

Jobba där på tisdag så kan jag bjuda dig på en öl istället :tummenupp

Nitrogen skrev:
2052800 Jag jobbar där imorn och nästa helg. Kom och snacka med mig med. :4skrika
Vilken monter är det ? :pannkyss

..haha man kanske skulle dra på sig sin sporthoj.com tröjja å brassa runt på mässan

:yoparty

starstriker: vart ska ni åka i sommar ?

Nitrogen skrev:
2052897 Du hittar mig i någon av mässrestaurangerna. :tuttar
Jääää, word up bicth ;) så ska det låta...

:tungan

jag kommer förbi å tar en bärs. blinkar tre gånger med vänster öga så förstår du den hemliga koden

:rofl

IronMike skrev:
2052901 Jääää, word up bicth ;) så ska det låta...

:tungan

jag kommer förbi å tar en bärs. blinkar tre gånger med vänster öga så förstår du den hemliga koden

:rofl

Kan ju inte direkt vara svårt att missa dig. Det är bara skrika ANALFLIK och se vem som reagerar först :rofl

Nitrogen skrev:
:lol

..så, berätta nu, vilken av restaturangerna ;) annars får jag ta å fråga min kompis filip, eller christian aka slättberg vart du håller hus, dom jobbar också på mässan

:tummenupp

IronMike skrev:
2052906 :lol

..så, berätta nu, vilken av restaturangerna ;) annars får jag ta å fråga min kompis filip, eller christian aka slättberg vart du håller hus, dom jobbar också på mässan

:tummenupp
Men kom igen, det blir ju ingen match om jag talar om det. :7peta

Starstriker skrev:
2052544 Kom förbi monter C13:21 (Svenska Expeditionssällskapet) och snacka lite skit!

Välkomna!
Ska it 8/4. Ska försöka titta förbi om jag inte är förplakat..Ska på all style open innan hehe...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg