GSXR1100R
The older i get the faster i was
Vill ni träna på starter i samband med detta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kanske är rädda att bli torpederade i startenNr:18 skrev:Kanske rädda att hojen inte håller![]()
Varför inte prova lite nya grepp, vi har ju 3 ggr 30 minuter på oss, du orkar ju ändå aldrig att köra fullt pass, plocka in hela gänget efter 15-20 minuter och träna en eller 2 starter per pass vore väl inte fel, jag tror att många skulle må bättre av att träna lite starter, inte roligt att göra en Xeno eller Chrille (För snabb/Långsam).oscar skrev:Jag kör hellre än tränar något man kan göra på närmsta asfalterade bit där hemma!
EDIT: Sen kanske pollen inte betyder så mycket med tanke på att tre av de som just nu röstat ¨ja¨ inte ens ska köra... :kocko
GSXR1100R skrev:Varför inte prova lite nya grepp, vi har ju 3 ggr 30 minuter på oss, du orkar ju ändå aldrig att köra fullt pass, plocka in hela gänget efter 15-20 minuter och träna en eller 2 starter per pass vore väl inte fel, jag tror att många skulle må bättre av att träna lite starter, inte roligt att göra en Xeno eller Chrille (För snabb/Långsam).
Fixx, Pålle & Du har kartellbildningoscar skrev:Xeno var nog bara lite överladdad och nervös, och det går nog inte att träna bort på det sättet TROR JAG.
Chrille är bara dålig helt enkelt på att starta o det kan han få fortsätta att vara tycker jag!![]()
Du frågade vad vi tyckte, och jag svarade!![]()
GSXR1100R skrev:Fixx, Pålle & Du har kartellbildningmen efter som ni inte bestämmer så gör vi ändå som vi vill
![]()
Jag är inte med i någon kartell men sällar mig till dem likväl. Jag anmälde mig till körträning, inte startträning. Ändra inte förutsättningarna i efterhand. Du kommer fö att få all träning du behver i att bl frånkörd i starten när dragracingbanan här är klarGSXR1100R skrev:Fixx, Pålle & Du har kartellbildningmen efter som ni inte bestämmer så gör vi ändå som vi vill
![]()
Bingo skrev:Du kommer fö att få all träning du behver i att bl frånkörd i starten när dragracingbanan här är klar![]()
Bingo skrev:Jag är inte med i någon kartell men sällar mig till dem likväl. Jag anmälde mig till körträning, inte startträning. Ändra inte förutsättningarna i efterhand. Du kommer fö att få all träning du behver i att bl frånkörd i starten när dragracingbanan här är klar![]()
Vi kommer att bes alla som har blåa GSXR600Bingo skrev:![]()
Fy fasen vad mycket träning han ska få.
Om ni redan har bestämt er är det känns frågan lite meningslös. Startträningen tar tid från bankörningen och ökar sammanstötningsrisken. Alla som har anmält sig skall väl inte tävla, eller? I ERF är det springande start dessutom.GSXR1100R skrev:Hur ska ni våga rejsa utan att träna starter, tro mig bantiden kommer att räcka till![]()
Ev kan ju ni som inte vågar ställa er lååååång bak för att slippa hetsen![]()
Ok, nu är det inte roligt längre. Menar du att det är ett krav?GSXR1100R skrev:Vi kommer att bes alla som har blåa GSXR600r speciellt uppsamlingskärl och magkåpa
![]()
Bingo skrev:Om ni redan har bestämt er är det känns frågan lite meningslös. Startträningen tar tid från bankörningen och ökar sammanstötningsrisken. Alla som har anmält sig skall väl inte tävla, eller? I ERF är det springande start dessutom.
Jag tror att det är bäst för alla om man inte tjafsar till det nu.
Nej jag retas med digBingo skrev:Ok, nu är det inte roligt längre. Menar du att det är ett krav?
Men det är ju inte själva kopplingssläppningen man tränar! Grejen är hur man hanterar första kurvan. De första rejsen sket man nästan på sej i första böj. Bromsade pinsamt tidigt osv. För min del kan jag träna det på ordinarie träningar på Fbg tänkte bara att eftersom vi har gott om bantid kunde man gjort ett par starter oxåGUL skrev:Om man vill träna starter så är det väl bättre att man gör det på någon styrlås bana. Jag vill hellre träna kurvor.
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|