Ni som risat SVT Sport

grandmaster

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2-takt
dags för lite ros.
Sände nyss ett kort inslag med fina åkbilder och en bra sammanställning av tabellen.

VA?! Och detta missade jag. :gnissla Hade de lyckats räkna tabellen rätt då? Och hur gick i så fall det till? SVEMO har ju lagt ut den uppgiften på Chrille som inte gjort den och nu ligger det på oss övriga på rr.se, typ jP, Tom och jag och vi har räknar ihop den just nu.

tyvärr ingen info om tabellen som jag lade på minnet.
de visade 6-7s med rörliga bilder o 3s tabell
vetenskaplig mätmetod som användes: ögonmått

tabellen om hur många hål i ostarna det är nuförtiden eller handlade det om Veidec? SO? Rookisar? vad...

Karlskoga var det och Veidec. Att det gick ett SM på Knutstorp hade de nog ingen aning om.

Goodstuff skrev:
Karlskoga var det och Veidec. Att det gick ett SM på Knutstorp hade de nog ingen aning om.

Jodå, den infon hade SVTsport + en massa annan media också, dock finns inte viljan att visa rr-SM ännu.

Nr:18 skrev:
Rookisar? Yeah, right! :rolleyes:

Kanske inte så omöjligt som det låter, det kan nog vara mer intressant att visa ett reportage om hur det är att börja med rr än sporten i sig...

:)

För Er som missade den unika händelsen som inträffade i söndagskväll, sannolikt första gången sen Kent Andersson var på topp; radiosporten läste upp resultat från Knudan, 125R, NSBK å 600prod. Tror att det var runt nio på kvällen.
Våra mail kanske börjar ta skruv, vad vet jag.

Strandelin skrev:
Jodå, den infon hade SVTsport + en massa annan media också, dock finns inte viljan att visa rr-SM ännu.

Kanske inte så omöjligt som det låter, det kan nog vara mer intressant att visa ett reportage om hur det är att börja med rr än sporten i sig...

:)

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back