Ni som provat att köra på nya SRW

Jag har provat nya SRW och tycker att banan

• Antal röstningar
    0
CorbenDallas skrev:
Var har du varit o kört? Mitt stålstaket till hoj hade inga problem med några ojämnheter faktiskt...

Jag håller faktiskt med Bingo. I högfartsvänstern ( nya delen ) fick jag hjulstuds varje gång vid nedlägg. Jag hade normalt inte brytt mig om det, men nu gjorde det så j***a ont i nyckelbenet varje gång.

CorbenDallas skrev:
Var har du varit o kört? Mitt stålstaket till hoj hade inga problem med några ojämnheter faktiskt...
Bingo tourar inte, han rejsar.

Bingo skrev:
Inte min typ av bana. När man kört Anderstorp på lördagen och sedan kommer till Sturup på söndagen så blir skillnaden chockerande
Körde Anderstorp lör/sön,Gelleråsen mån.Att komma från Sveriges bästa
bana till en liten miniracing bana e svårt.Skaffa en gsxr 125 eller skit i
Anderstorp,man blir bortskämd av en bred förlåtande snabb bana

Kung Otto skrev:
Körde Anderstorp lör/sön,Gelleråsen mån.Att komma från Sveriges bästa
bana till en liten miniracing bana e svårt.Skaffa en gsxr 125 eller skit i
Anderstorp,man blir bortskämd av en bred förlåtande snabb bana
Nja den är inte så knixig nu, man kan köra runt på trean och mysa.

GSXR1100R skrev:
Bingo tourar inte, han rejsar.
Nä fan, jag sitter i depån och gnäller :gnissla

Edit: sån är jag och det står jag för :banana

Zilversurfer skrev:
Jag håller faktiskt med Bingo. I högfartsvänstern ( nya delen ) fick jag hjulstuds varje gång vid nedlägg. Jag hade normalt inte brytt mig om det, men nu gjorde det så j***a ont i nyckelbenet varje gång.

Ahh fan. Hmmm. Ja, så var det kanske. Jag hade fullt upp med att klamra mig fast vid hojen så jag märkte kanske inte det. :D

CorbenDallas skrev:
Ahh fan. Hmmm. Ja, så var det kanske. Jag hade fullt upp med att klamra mig fast vid hojen så jag märkte kanske inte det. :D

Jag stog och vakta flagorna i torn 2 vid den andra nya kurvan . såg att vissa fick ganska mycket hjulstuds där. Jag tittade lite på belägningen och det är lite beronde på vilket spår man väljer, går nog att undvika om man inte väljer mitt spåret in i kurvan

gamle skrev:
Jag stog och vakta flagorna i torn 2 vid den andra nya kurvan . såg att vissa fick ganska mycket hjulstuds där. Jag tittade lite på belägningen och det är lite beronde på vilket spår man väljer, går nog att undvika om man inte väljer mitt spåret in i kurvan
Jag flyttade ut spåret nån meter och där gungar det mindre.

hmmm...såg ut som du men o andra sidan så hade jag fullt sjå med o re upp det hela

Det såg nästan ut som om någon var liiiite, lite sugen på att kasta sig ut och testa de nya bollhaven också :lol

-Z- skrev:
Det såg nästan ut som om någon var liiiite, lite sugen på att kasta sig ut och testa de nya bollhaven också :lol
Crazy Martin va nära att damma ner sig i dammaböjen, men han bromsade av sig upprätt.

Hoppas att den föll er i smaken. Banan behövde ett snabbare parti för att bli lite roligare utan att bli för okomplicerad.

Kanonkul fast det var blött :tummenupp
Jag behöver mer efekt så jag inte kommer efter på dom långa rakorna :mad:
Men vad gör det tar dom flesta där det e krokigt :tungan

Okej, jag reviderar min åsikt ang bulorna i nya långvänstern. Det är rätt buligt på vissa ställen. Men inte så himla illa ändå.
Nu gick det ifs inte så fort i regnet, det spelar säkert roll.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien