Ni som kan r1, Hjälp!

Status
Ej öppen för fler svar.
Jag är nöjd med mitt vinter köp, jag var o tittade till den i söndags och nu vill jag verkligen att våren ska komma :gnissla

Sniper skrev:
Är hojen fint skick är det helt ok, sitter där dessutom lite godis är det
bara bra. Men skicket är ju viktigare än godis , finns mycket beg
godis till bra priser. Är den fin bara köp, om en månad börjar folk få köp
panik så det lär inte bli lättare eller billigare framöver (tror jag)......

Amen va fan....e det bara jag som inte fattar...köp en gammal dussinskoter för 50 papp...lägg av....köp en hoj med körglädje....typ mille eller sp-1...visst det kommmer bror duktig och säger att " du har mindre hästar än jag"...och sen tar du dem på en ytter-rökare och dessutom på en snygg hoj....nej,jag röstar för,:vvr1: våga vägra r1....och för övrigt...jag missförstår mkt hellre en italiensk donna än en felimporterad kinamoppe..... :banana :banana

Våga vägra r1, det var det dummaste jag har hört. Vem e du att berätta vilken hoj jag ska tycka om?
Är det så illa att jag råkar vilja ha en sån? Jag vill ha en blå och det finns det ingen som kan ändra på.
(om inte nån säljer en svart 06:a för 50000:-....)
Fattar inte varför alla måste hålla på fram och tillbaks. jag gillar inte honda, aprilia o ducati inte fan springer jag runt o gnäller för det. Min far körde twin under flera år o jag uppskattade draget o vridet i dem men jag gillar klippet där e i radfyran. Jag hoppas jag hittar min hoj, borde ju vara lätt om det går så många på dussinet.
:argpådato
:machinegu :kulspruta :banana :banana

Last edited:
#57 Thundrace skrev:
Amen va fan....köp en hoj med körglädje....typ mille eller sp-1...visst det kommmer bror duktig och säger att " du har mindre hästar än jag"...och sen tar du dem på en ytter-rökare och dessutom på en snygg hoj....nej,jag röstar för,:vvr1: våga vägra r1....och för övrigt...jag missförstår mkt hellre en italiensk donna än en felimporterad kinamoppe..... :banana :banana

hehe :D Vad säger nu lillebror om detta :rolleyes:

Weloz skrev:
Var det inte dig jag såg i Ä-holm med din R6a i snön i går :va :yoparty
hehe, jo, sista gången, de var o hämtade den igårkväll, körde den till en parkeringsplats lite längre bort, nu är man utan, måste hitta nytt snart
:(

Holy Rider skrev:
hehe :D Vad säger nu lillebror om detta :rolleyes:

Kan han mer än hålla med? Olika ändamål med hojjarna...hade mitt mål varit att stila längs munkarakan på bakhjulet hade jag också köpt en retta igen...eller höra förvirrade 13-åringar ropa...Ooo wow det är en r1:a...fast man körde t-ace så visst...men nu e målet satt lite högre än så....nämligen att ha så jävla roligt man kan när det svänger....och då e det inte svårt att välja..men vi får väl se..har ju inte köpt nån hoj på flera månader så...står visst en -05 kvar på yc och känner sig ensam....så man vet aldrig....har ju plats i garaget.... :D :tummenupp Inget ont om R1...jävla fin cykel,men varför stirra sig blind på en sak när det finns så många andra skönheter som erbjuder så mycket mer.... :Bugar

pakopak skrev:
Våga vägra r1, det var det dummaste jag har hört. Vem e du att berätta vilken hoj jag ska tycka om?
Är det så illa att jag råkar vilja ha en sån? Jag vill ha en blå och det finns det ingen som kan ändra på.
(om inte nån säljer en svart 06:a för 50000:-....)
Fattar inte varför alla måste hålla på fram och tillbaks. jag gillar inte honda, aprilia o ducati inte fan springer jag runt o gnäller för det. Min far körde twin under flera år o jag uppskattade draget o vridet i dem men jag gillar klippet där e i radfyran. Jag hoppas jag hittar min hoj, borde ju vara lätt om det går så många på dussinet.
:argpådato
:machinegu :kulspruta :banana :banana

Nähä...men ursäkta då farbror,men du frågade i din ursprungliga post och under din avatar om alternativ i 1000 cc klassen...Då har jag missuppfattat frågan och ber så hemskt mycket om ursäkt för att du frågade......Leta på Mobile...finns massor med gammla rettor till salu billigt... :tummenupp Sen vilken hoj du skall tycka om är en fråga jag med varm hand överlåter åt dig att bestämma....det e ju du som skall ha den... :)

Last edited:
#57 Thundrace skrev:
Nähä...men ursäkta då farbror,men du frågade i din ursprungliga post och under din avatar om alternativ i 1000 cc klassen...Då har jag missuppfattat frågan och ber så hemskt mycket om ursäkt för att du frågade......Leta på Mobile...finns massor med gammla rettor till salu billigt... :tummenupp Sen vilken hoj du skall tycka om är en fråga jag med varm hand överlåter åt dig att bestämma....det e ju du som skall ha den... :)
jasså, just nu är där typ två r1:or under 50000 så nu fattar jag inte riktigt. Med tanke på att det är en väldigt liten skara som kan uttnyttja sina 1000cc fullt ut så väljer jag att gå på annat än bara stats, vill ha den hojen för att jag tycker den e snygg och trivdes jävligt bra med lillebror R6, tror inte att du missuppfattade nåt. Bra med andra förslag, men just nu är det r1 och gsxr som ligger till hands för mig. kalla inte heller mig farbror med mina blott 26 och 1/2 jordsnurr...:rolleyes:

pakopak skrev:
men just nu är det r1 och gsxr som ligger till hands för mig.
Konstigt att folk blir förrvirrade,ett par svar tidigare så var det uteslutande en BLÅ R1 som du skulle ha. :va :va'

"Jag vill ha en blå och det finns det ingen som kan ändra på."

Och innan dess hette det:
"rent allmänt, finns det ngn annan snygg 1000 hoj i den prisklassen?"

Last edited:
ok, då skriver jag det riktigt tydligt nu så det inte blir missförstånd.

blå yamaha r1 är det jag vill ha mest av allt, men givetvis om det dyker upp en annan r hoj som e nyare än 00 för 45 så kunde det vara väldigt intressant.
jag vill helst av allt göra en sån fin affär som jag gjorde förra hojköpet för 1 och 1/2 år sedan då jag betalade 40 för en 2 1/2 år gammal r6 med 1500mil på mätaren. Jag vill helt enkelt göra en bra affär på en bra motorcykel, har just nu inte råd att köpa för hur mkt pengar som helst. Samtidigt vill jag inte bli berättad för VAD jag ska tycka.

pakopak skrev:
ok, då skriver jag det riktigt tydligt nu så det inte blir missförstånd.

blå yamaha r1 är det jag vill ha mest av allt, men givetvis om det dyker upp en annan r hoj som e nyare än 00 för 45 så kunde det vara väldigt intressant.
jag vill helst av allt göra en sån fin affär som jag gjorde förra hojköpet för 1 och 1/2 år sedan då jag betalade 40 för en 2 1/2 år gammal r6 med 1500mil på mätaren. Jag vill helt enkelt göra en bra affär på en bra motorcykel, har just nu inte råd att köpa för hur mkt pengar som helst. Samtidigt vill jag inte bli berättad för VAD jag ska tycka.

Hur kan en sådan här tråd spåra ur? :rofl Ja se skåningar..... :kocko :va :confused:

åhja, spårat ur har den väl ioffs. inte gjort. folk med olika åsikter bara. inte så farligt väl? här är en :pannkyss till alla som har medverkat i tråden.

Glenning skrev:
Hur kan en sådan här tråd spåra ur? :rofl Ja se skåningar..... :kocko :va :confused:

Men det finns andra som är mer :kocko Än skåningar tex dom som flyttar
ner till oss frivilligt, och tror dom har yttrandefrihet :rofl

pakopak skrev:
rent allmänt, finns det ngn annan snygg 1000 hoj i den prisklassen?

mvh jim
Man ska inte ställa frågor man egentligen inte vill ha svar på.

Köp din R1 eller GSXR och må bra! :tummenupp

OT: Sen underlättar användandet av versaler läsandet av meningar. /OT

Last edited:
pakopak skrev:
rent allmänt, finns det ngn annan snygg 1000 hoj i den prisklassen?
mvh jim

Alltså jag har en hoj som är nästan 1000, den är alltså 660 men den är lika snabb som en 1000. Du kan få köpa en för 50k. Den är snabb också + att den går att weeuillla med. den är speciellt bra att weeuilla i nedförsbackar. Extra bra pris till dig kompis :brynad :crash :kär :banana :yoparty :tummenupp :kocko :confused:

Boffen skrev:
Alltså jag har en hoj som är nästan 1000, den är alltså 660 men den är lika snabb som en 1000. Du kan få köpa en för 50k. Den är snabb också + att den går att weeuillla med. den är speciellt bra att weeuilla i nedförsbackar. Extra bra pris till dig kompis :brynad :crash :kär :banana :yoparty :tummenupp :kocko :confused:
Osså e den ju BLÅ :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...