Jag köper inte det där. Knök in loket i innerspår och gasa, inte fan ligger du kvar där vid utgången.
Även om man inte är snabbast vill nog dom flesta pressa lite i kurvorna, själv försöker jag kolla i dom snävaste för att släppa om när det behövs (det händer ju inte ofta eller

). BMW kurvan är ju given att man kommer ut ur långt till höger om man inte nu låter bli att gasa för att släppa om. I och för sig så är väll igentligen högersidan innerspår då det ju faktiskt svänger höger. Inte lätt för en novis att veta vart han ska ta vägen när han fått en gammelgixxer efter sej.
Kurvan är ju gord för att vara lite svår och då får man nog vara beräd att det kan bli en och annan lite konstig manöver innan medåkarna hittar spåret. Dessutom skiljer spåren nog en hel del beroende på hojtyp och erfarenhet. Framförallt i gul grupp där nog variationen är som störst.
Så vad ville jag då säga med detta?
Håll dej i vit grupp gubbj"¤&¤l, om det inte passar!