Ni som har varit/ska till Lelleträffen.

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Vart bodde ni när ni var där?

Finns det kanske några andra billigare typ vandrarhem i närheten av Kneippbyn som ni känner till?

I priset ingår väl en campingplats, men de e ju inte kul att tälta om de spöregnar, åsså vill man ju helt inte lämna allt där i när de e banåkning på onsdagen....

TinaTjejen skrev:
Vart bodde ni när ni var där?

Finns det kanske några andra billigare typ vandrarhem i närheten av Kneippbyn som ni känner till?

I priset ingår väl en campingplats, men de e ju inte kul att tälta om de spöregnar, åsså vill man ju helt inte lämna allt där i när de e banåkning på onsdagen....

Vi hade planer till i år att kanske hyra ett militärtält för 150kr hela veckan..
som kneipbyn har redan uppsatt på plats.

ett URR-festtält, men kanske inte så roligt att sova i det..
det finns stugor / lägenheter på kneipbyn. (men rätt så dyra)
på vägen in till stan så finns det vandrarhem (soldathem) men vet ej om dom hyr ut.

Här är en lista på vandrarhem:
http://gotland.net/turistinfo/boende/vandrarhem.asp

och btw så regnar det knappt på gotland. :gnissla bara ibland..
har du ett bra tält så bryr du dig inte om regn. :tummenupp
/z

EDIT: vi bodde i tält. (det regnade ibland, men det gick hur bra som helst)
Det var lite blandat, vissa i tält, andra urrare hade bokat stuga 6bädds tror jag)

Last edited:
Funderar på att åka ner tis kväll,köra bana ons festa ons kväll, åka hem tors. Eller så skippar vi det helt å åker på Sporthoj.com bandagarna istället... :va :)

Känns ju inte så kul att lämna allt i ett tält direkt, de känns bättre med rum med dörr å lås...

Inga fler som ska ner iår?

TinaTjejen skrev:
Funderar på att åka ner tis kväll,köra bana ons festa ons kväll, åka hem tors. Eller så skippar vi det helt å åker på Sporthoj.com bandagarna istället... :va :)

Känns ju inte så kul att lämna allt i ett tält direkt, de känns bättre med rum med dörr å lås...

Inga fler som ska ner iår?

sov på hotellet dom 2 gångerna jag va där :tummenupp
bastu fanns att tillgå också :tummenupp

Nope. Den bilden får M:et själv lägga ut. Jag tror inte han vill det.

Kan det vara den här bilden TINA..

BASTUGRABBAR...... :tungan

Bifogat

• bastu.jpg
    bastu.jpg
    5.7 KB · Visningar: 149
Jag har varit på Lelles två år i rad. Första i tält, kul men för kallt för tält. I somras bodde jag i Annexet, toppen...inget att klaga på. Tror det gick lös på 2200-2500: för tis-sön två pers. I år har vi stuga, 6-bäddars & det kostar ca 1350:- pr/pers tis-söndag. Har du annat boende blir träffavgiften sänkt från 1000:- till 800:- istället.

Prova i år, det e verkligen skitkul & du ångrar dej inte. Jag har aldrig gjort det iaf, utan det blir bara bättre & bättre för varje år =0}

Men, ska du/ni bo i stuga...skynda & boka. Finns bara några stycken kvar.

:7peta Kolla med gamla soldathemmet numera Visbowl, hyr ut rum för ca 450:- natten tror jag. ca 2km å gå från kneippbyn å dit, lite kortare till hamnen. Önskar trevlig resa & kul körning, Å glöm inte å brassa lite på östra sidan även om bankörningen är bäst :banana

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back