Ni som har airbagväst/jacka

Jag funderar på någon sådan caféracer, jag har ett tomt garage och jobbar för tillfället innanför tullarna.

Förslag på modell? BMW?

Inte för det hjälper som klass7-alibi, men ändå. ?

Jag tycker att det är ont om snygga Retro / Café hojar från fabrik, om BMW har någon vet jag inte, men Triumph har ju haft några

Det enda jag har sett från BMW som var någorlunda tror jag bara var en prototyp?

Jag funderar på någon sådan caféracer, jag har ett tomt garage och jobbar för tillfället innanför tullarna.

Förslag på modell? BMW?

Inte för det hjälper som klass7-alibi, men ändå. ?
Gillar inte caféstuket själv men om jag måste välja så tycker jag denna är ganska läcker:

Kör ni med ryggskydd också eller ersätter dessa produkter ett sådant?
Jag har löst ryggskydd i skinnstället, ryggskydd i fickan i de andra jackorna.
Den västen jag har kan ha både rygg och bröstskydd men de är ganska styva och ryggskyddet är nog mest att skydda för islag från patronen då den sitter på ryggen.

Gillar inte caféstuket själv men om jag måste välja så tycker jag denna är ganska läcker:

Jag gillade inte någon av färgsättningarna på den, den grå var något bättre men det förstördes av den gröna slingan.

Jag har en Klim Ai-1 airbagväst, använder den alltid. Elektronisk, så inget snöre till hojen. Hoppas jag inte behöver prova om / hur den fungerar...

Forskning har jag inte sett, men de skriver lite om funktion och utveckling på tillverkarens hemsida. Jag har blivit lurad till att köpa en åtminstone...

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul