Ni som handlat från Ebay..

Dadde

Medlem
Gick med
16 Oct 2004
Hoj
KTM 450 exc -07. Ducati Monster 620ie -04 . Yamaha R1 Såld. Yamha FZR 1000 Såld. Kawasaki GPX 600 Såld. Honda NSR 125 Såld.
Jag tryckte på en produkt när jag var inloggad och det kom upp ett meddelande att jag hade köpt produkten. Då såg jag också totalpriset med frakt och då var jag inte längre intresserad. Så jag har inte betalt produkten. Men nu fick jag ett påminnelse-mail att jag skulle betala....

Jag vill ju inte ha denna produkt, räcker det att ignorerar mailet eller måste jag maila han som har "store" och säga att jag inte vill ha den, eller anses det som jag har köpt produkten och gjort mig skyldig att betala?

Du har väl egentligen ingått ett avtal om att du skall köpa varan.
Men visst kan du strunta i att betala.
Men kontakta i sådana fall han som har sålt varan.
Men du lär i alla fall få ett dåligt omdöme.

Liknande har hänt mig satt och kollade på radiobilsdelar från USA senare på kvällen var lite trött gjorde jag en beställning visade sig att det fanns 2 säljare på 1 lika del med samma pris problemet var bara att den ena var i pund den andra i dollar..
Skrev och förklarade för Engelsmannen men han brydde sig inte utan fortsatte skicka mail om att jag skulle betala skickade då ett sista mail om att han inte kommer få nå pengar ignorerade han sen i en månad och bekymmret försvann´.

Så du behöver inte vara orolig inget händer :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg