Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
"Nytt batteri, nya bromsar/skivor".HannesH skrev:2673144fyfan va jobbigt..!!
det mesta förstod man ju, men vissa saker var ju nästan omöjliga
"ny bater .nya bronsar/kivare "![]()
Jag tyckte det stod antisemitsystem först.Drysen skrev:2673162"antistimsystem", Huh?![]()
Dee_cati skrev:2673371Det läskigaste är att den annonsen kunde lika gärna vara utlagd av en 12-åring svenskfödd snorunge som inte har fått lära sig någonting!
Människan som skrev den där annonsen försökte åtminstone, mer än vad man kan säga om dagens ungdomar....
Pysch skrev:2673841Som ni ser nedan så behöver man inte skriva ordagrant för att bli förstådd![]()
![]()
Står faktiskt "bater"AndreasNo skrev:2674280Dedär förutsätter att alla bokstäver är med osv![]()
Batri för batteri fungerar inte![]()
Cyren skrev:2674409Inte bara texten.. hur kan en människa som inte är blind ta sådär dåliga jävla bilder?!?! Killen behöver en kombinerad foto/svenskkurs!
Står faktiskt "bater"![]()
Du är nästan förlåtenAndreasNo skrev:2674566ah kom inte på va de nu stod när jag skrev så bara chansa lite..
Cyren skrev:2674631Du är nästan förlåten![]()
Jag tycker du är konstig. Det har jag tyckt ända sedan jag läste ditt första inlägg på den här hemsidan.AndreasNo skrev:2674640Jag hittar till Nacka o jag har batong..
KalleNorton skrev:2674653Jag tycker du är konstig. Det har jag tyckt ända sedan jag läste ditt första inlägg på den här hemsidan.
Hittar du till Älvsjö också?
Nej, du är mer som en stor hög med skit jämfört med en fis i rymden.AndreasNo skrev:2674656Hahaha, va trevligt..då märks man iaf.. ingen lite fis i rymden...
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |