Ni som fått mail från sporthoj.com om att ert konto blivit tillfälligt stängt!

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Skicka ett PM till mig med IP-adressen som står specificerad i mailet, så kan jag spåra användaren som roar sig med att försöka hacka era konton.

Ett tips i samma ämne är att inte använda uppenbara passwords som "fireblade", "honda" eller nåt annat som är enkelt att lista ut.

Användare som försöker hacka andras konton kan kallt räkna med att bli permanent bannade såvida man inte kan presentera en jävligt hållbar ursäkt.

Tack.

Om jag drömmer vad ditt lösenord är, och sedan testar o det är rätt.
Har jag då hackat ditt konto, eller är det okej?! :D

Mattias skrev:
2588945
Användare som försöker hacka andras konton kan kallt räkna med att bli permanent bannade såvida man inte kan presentera en jävligt hållbar ursäkt.
Tack.

Härligt Mattias, du gör iallafall något åt saken!

KGK skrev:
2588974 Den ursäkten skulle jag vilja höra:D
Användare: R1-Folke
Lösen: retta

Användare: R1-Dolke
Lösen: apabanan

Säg att person 2 han råkade skriva R1-Folke istället för F och D är bredvid varandra.

Det är nog något liknande som han menar.

Om du ger mig ditt lösen och jag sedan loggar in på det är det dataintrång.
Det säger sossarna. Och så är det.

Mattias haxxar mitt konto dagligen. :mad:

Han sätter sig vid min dator på kontoret och surfar till sporthoj.com. Det är autologin så det kanske inte är så svårt.

Föressten så gav det mig stora problem för ett tag sen när jag date'ade en tjej som hade gett mig sporthoj.com-förbud (ja, jag sitter nog här för mycket).

Mattias hade använt min dator och vips så stämde inte tid & datum för när jag senast hade varit här :( Och då tog det hus i helvet :näsblod

Historien slutar inte där för Mattias skulle ställa om den tidpunkten till vad han trodde va rätt (utan att berätta det för mig). Det blev naturligtvis fel och jag trodde att mitt konto verkligen va haxxat! Jag ringer Swedie och för ett jävla liv (han svarade iofs inte) och gapade på hans svarare att MITT KONTO E HAXXAT!!!

Administratörer kan verkligen göra livet surt för en :mad: Tacka vet jag moderatorer! :)

Mattias skrev:
2588945 Skicka ett PM till mig med IP-adressen som står specificerad i mailet, så kan jag spåra användaren som roar sig med att försöka hacka era konton.

Ett tips i samma ämne är att inte använda uppenbara passwords som "fireblade", "honda" eller nåt annat som är enkelt att lista ut.

Tack.

Kill him/her! :mad: Du/ni skvallrar väl vem det e till de drababde?

fartdåren skrev:
2589404 "Skvallra" är en kvinnogrej :gnissla

True!

Om en kvinna har varit borta (från sin pojkvän) för natten och kommit med förklaringen att hon sov hos en väninna. Och mannen ringer för att verifiera det så har ingen av hennes vänninor sett röken av henne.

Om min flickvän skulle ställa mig mot väggen när jag kom hem och ringa till 10 av mina polare och kolla vart jag sovit, så kommer 8 att säga att jag slaggat där och 2 av dom säga att jag fortfarande va kvar.

RoLLER skrev:
Om min flickvän skulle ställa mig mot väggen när jag kom hem och ringa till 10 av mina polare och kolla vart jag sovit, så kommer 8 att säga att jag slaggat där och 2 av dom säga att jag fortfarande va kvar.
:lol :lol :lol

De där två, det är Mattias och vem? :D

Lite OT men är det bara jag som märkte att det helt plötsligt försvann lite av inläggen här? :näsblod :tungan

Fotrally skrev:
2589537 Lite OT men är det bara jag som märkte att det helt plötsligt försvann lite av inläggen här? :näsblod :tungan

Ne inte bara du! SÄkert nån hacker som har snott dem! Get a _ _ _ _:pannkyss

UrbanTiger skrev:
2589239 Den som pillar med mitt konto är dödens :gnissla
Ämne: Olagligt intrång är ditt användarkonto

| | | Inkorgen

Bästa med lem.
Även i internett har olaglig intrång i användares konton på forum.
I avsikt att skydda din itegritet i internett forum rekomenderar att genomgå
kontroll i konto uppgift. Fraud är internet stort hot i dag och av vaktsam ett
måste för medlem i forum beskyddas. Ej annars säkerhet säkerställa kan garanti.
Att justera inloggning för internett.
http://internet.net/safelogin.php

Internett ansvarig hälsningar UrbanTiger.

Bra försök UT men kanske inte riktigt så hjälpsamt som det var tänkt :rolleyes:

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...