Ni som bor i Mamlö,vart åker ni på bana?

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
Super blackbird
Vi som bor i Sthlmsområdet använder oss utav Gelleråsen,Mantorp och Sviesta (För dom ligger närmast).
Vilka banor brukar ni som bor i Malmöområdet?

/WP

Kanon! Perfekt svar. :tummenupp

Så då KAN man bo i Malmö och fortsätta med detta ;)

/WP

Är troligtvis bland det bästa stället i landet att bo, mtp på avstånd till banorna.
Möjligtvis skulle Jönköping eller något vara närmre om man räknar med landets samtliga banor...

Är troligtvis bland det bästa stället i landet att bo, mtp på avstånd till banorna.
Möjligtvis skulle Jönköping eller något vara närmre om man räknar med landets samtliga banor...

Ska man bo bra är det Oskarström som gäller:
Falkenberg 5 mil, knutstorp 9 mil, anderstorp 8 mil, gelleråsen 35 mil, mantorp 26 mil, sviestad 28 mil.

Hihi ... om man bor inne bland banorna så blir totala avståndet till banorna ganska lika.
Från Nässjö: Anderstorp 10 mil, Mantorp 10 mil, Sviestad 12 mil, Gelleråsen 30 mil, Knutstorp 30 mil, Falkenberg .. mmmm knappt 20 mil vill jag minnas ...
Sedan fanns det förstås Skarpnäck, Säve, Kviberg, Dalslands Ring, å så

Man kan ju fan inte bo i jävla skogen.
Kanske bör jobba lite oxå :)

Tack för alla vackra svar :tummenupp

Hur vart när?

Har för avsikt att skaffa licens till 2010 och då skulle det ju vara väldigt smidigt att kunna träna på Knutstorp som kommer vara nära för mig då.

Finns det möjlighet att träna där typ 1 gång i veckan eller likn? Med nån klubb eller nåt?

Tacksam för svar.

/WP

Har för avsikt att skaffa licens till 2010 och då skulle det ju vara väldigt smidigt att kunna träna på Knutstorp som kommer vara nära för mig då.

Finns det möjlighet att träna där typ 1 gång i veckan eller likn? Med nån klubb eller nåt?

Tacksam för svar.

/WP

http://sydskanesemse.nu/ :tummenupp

http://sydskanesemse.nu/ :tummenupp

:tummenupp

Notera dock att sydskanes mest kör på Sturup som är föreningens hemmabana, men en tre-fyra heldagskörningar på Knutstorp brukar också hinnas med (schema för 2009 är vad jag vet ej klart ännu).

http://www.hyllingems.nu/

har knutstorp som hemmabana men av deras hemsida blir jag inte riktigt klok på hur ofta dom har sina kvällsträningar. Sen är det en förening för både bil och mc.

Det heter Malmö, inte Mamlö och det är även nära till Sachsenring 60mil, Assen 50mil o Nuerburgring o Spa/Francorchamps 85mil.
Gott om körtillfälle på alla dessa!

Hyllinge MS brukar ha ca.5 träningar, endast för licensierade.

Last edited:
Det heter Malmö, inte Mamlö och det är även nära till Sachsenring 60mil, Assen 50mil o Nuerburgring o Spa/Francorchamps 85mil.
Gott om körtillfälle på alla dessa!

Hyllinge MS brukar ha ca.5 träningar, endast för licensierade.

Jasså? Mamlö menar du? ok :tummenupp
Hur fan kan det vara 50 mil till Assen? Trodde det va mycke längre.

Ska kolla med sydskanenmc o c/o.

Tack igen!
//H

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...