Ni som bor i lägenheter!

jag har cyklen på jobbet, ja jobbar som fastighetskötare
så verktyg och diverse maskiner finns det gott om där :tummenupp

Remus skrev:
Har hojen i ett entusiastgarage på gångavstånd.. Uppvärmt, fikarum/kök, toalett, stora ytor etc.. Det enda jag saknar är en tvättplats..
Betalar 300:-/mån.. :tummenupp

Vart finns detta entusiastgarage?

Jag hyr ett garage på andra sidan stan. Så där kan jag vara. Men det finns mer verktyg och mer plats i garaget hos mina föräldrar. Så dit åker man väl oftast för mek.

oGGe skrev:
Har hyrt en ficka nere i ett bil garage där vi har 5 hojar så det e litta trångt!
Skruvar ner hojen där och tar hem grejorna man ska fixa...
Litta omständligt men man får göra det bästa av det! :tummenupp

Va bra! Då kanske det finns platts för en till hoj :hihi

Lainol skrev:
Jo, det skulle ja ja gjort om det inte var 50 mil till far och mor.
Skulle vara lite kejko att åka 50 mil för att mecka med hojen.

Ja får väll flytta hem igen till det stora varmgaraget
:hihi

Jo, 50 mil på hojen för ett oljebyte är ju en del...själv har jag bara halva sträckan :banana

Jag körde ner min i cykelgaraget i källaren, sedan höll jag på å krångla fram å till baka ett tag, så nu står den inne i vårt förråd i källaren. Jag får nog plocka ner hojjen innan jag ska ha ut den igen för det är riktigt tight där nere.
(bara inte hyresvärden läser detta)

Meckar och har hojen på mc klubben, hyrt garageplats där som alla andra mc kompisar så vi håller till där nere i källarn!

mekar på gatan, åker till päronen eller hyr in mig på GDShall. Alla alternativ utom päronen är ju ohållbart för längre projekt... Måste köpa kåk så jag får dubbelgarage :huvet

Så här kan det se ut när man bor på markplan och får för sig att göra diverse operationer på hoj i tid och otid. Detta måste jag erkänna är en all time low vad det gäller städning, mc'n hjälper inte till direkt dock.

Vad det gäller lukten så har jag endel erfarenhet kring det hela. Jag använder ett någorlunda tätt mckapell. På med detta så känner jag inte mclukten alls. Har iofs inte provat att stoppa attiraljer i avgas o dylikt. Vet bara att kapellet tar bort lukt bra.

Måste erkänna att det erbjuder goda möjligheter att få ordning på hojjen inför sommaren.. :)

Bifogat

• liten-inne.JPG
    liten-inne.JPG
    64.7 KB · Visningar: 179
  • liten-inne2.JPG
    liten-inne2.JPG
    38.9 KB · Visningar: 188
Min mc är på service :D men vart ska jag ställa den sen.. :va

Bensinlukt i lgh.. Det fixar joniseringen i våra lådor./från jobbet/.. Min lgh luktar som ny var dag!

Ha en bra dag! o God Jul :tomten

Min älskling står hos goda vänner i Linköping, finns verktyg och så att låna...
Lite trångt, och långt att åka, men man får ju lite meksällskap och sånt.
Och så kostar det 100:-/mån.... ;)

förstår ditt dilema men gillar man hoj och bor i lgh så fixar man lösningar på något sätt. Själv hade jag hojen i hallen de tre första åren (singel då) och rullade in den på parketten när det skulle mekas. Tyckte att den förhöjde utsmyckningen i hallen vilket mina polare höll med om :)
Nu har jag det så bra att min sambo har föräldrar som har en stor gård och där får jag husera i ett gammalt snickeri ca. 60 kvm :D så trångt är det inte.

Har hojen i ett moppegarage under hyreshuset, står där gratis. Kan väl göra väldigt små operationer där, annars åker jag hem till mor & far, där finns förråd och garage, mängder med verktyg och mat. :) Dessutom är bror min sponsrad av CRC så ett 20tal burkar av varje sak i sortimentet finns där. :)

lotuz skrev:
Så här kan det se ut när man bor på markplan och får för sig att göra diverse operationer på hoj i tid och otid. Detta måste jag erkänna är en all time low vad det gäller städning, mc'n hjälper inte till direkt dock.

Vad det gäller lukten så har jag endel erfarenhet kring det hela. Jag använder ett någorlunda tätt mckapell. På med detta så känner jag inte mclukten alls. Har iofs inte provat att stoppa attiraljer i avgas o dylikt. Vet bara att kapellet tar bort lukt bra.

Måste erkänna att det erbjuder goda möjligheter att få ordning på hojjen inför sommaren.. :)

Du har ingen sambo va? Jag får ju inte ens ha hojbilder på väggarna :( har dock smygit upp lite alpinestarmärken och dyligt.. :)

min R6:a delar rum med hyreshusets gräsklippare, 10 kvm och gratis! + att jag kan se garaget från mitt sovrumsfönster.

liknelser mellan R6-Gräsklippare undanbedes... :hihi

*/ ?>
Back