Ni som beställt ifrån louis.de titta hit!

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Fick ni något mail av dem när sakerna skickats med tracking nummer?

Börjar bli nyfiken på när mina saker ska komma, enda jag har fått är order-erkännande (första mailet) och att dom har rånat mitt konto på ett gäng kronor.

Carpe me skrev:
Fick ni något mail av dem när sakerna skickats med tracking nummer?

Det tarckingnummer man får har man tyvär inte mycket användning av.. däremot fick man ett mail när de väl skickat grejorna... minns jag inte fel fick man alltså en orderbekräftelse och sen ytterligare en bekräftelse när sakerna skickades...

I den sista fanns ett nummer men det gick inte att använda i "trackingsyfte"...

Jag har beställt från dem tre gånger och fick som mest vänta 16 arbetsdagar... Då mailade jag iofs och då bad de om ursäkt och så...

korvgubbe skrev:
Det tarckingnummer man får har man tyvär inte mycket användning av.. däremot fick man ett mail när de väl skickat grejorna... minns jag inte fel fick man alltså en orderbekräftelse och sen ytterligare en bekräftelse när sakerna skickades...

I den sista fanns ett nummer men det gick inte att använda i "trackingsyfte"...

Jag har beställt från dem tre gånger och fick som mest vänta 16 arbetsdagar... Då mailade jag iofs och då bad de om ursäkt och så...

Hum, ska nog maila dem och fråga, beställde sakerna i fredags och pengarna drogs i måndags. Alla sakerna fanns i lager så man tycker ju att de borde vara påväg.

Carpe me skrev:
Hum, ska nog maila dem och fråga, beställde sakerna i fredags och pengarna drogs i måndags. Alla sakerna fanns i lager så man tycker ju att de borde vara påväg.

De brukar inte dra pengar om de inte skeppar något... Och då bör de som sagt vara på väg och dyka upp nån gång nästa vecka.

har beställt förut från dem och har inte haft problem......grejerna har kommit ganska fort och inga problem....

hoppas du får dina grejer snart...

J

Snacka om service. Dom ringde precis up. Prylarna skickades igår :banana :banana

mailade väll för 10-15min sen max

Carpe me skrev:
Snacka om service. Dom ringde precis up. Prylarna skickades igår :banana :banana

mailade väll för 10-15min sen max

sprechade de deutsch eller english när de ringde? eller rentav svenska?

Guten Tag Herr Carp Me, wir haben.. :confused:

Mickez77 skrev:
sprechade de deutsch eller english när de ringde? eller rentav svenska?

Guten Tag Herr Carp Me, wir haben.. :confused:

Nerå dom snackade faktiskt flytande engelska. :)

Alldrig fått sån där service i hela mitt liv :3freak

Carpe me skrev:
Nerå dom snackade faktiskt flytande engelska. :)

Alldrig fått sån där service i hela mitt liv :3freak

har fått bra svar på mail, men så verkar de vara stora också, typ 50 butiker eller nåt sa någon

Mickez77 skrev:
har fått bra svar på mail, men så verkar de vara stora också, typ 50 butiker eller nåt sa någon

Aha, själv så fick jag ett klockrent svar på mail och ett som måste ha gått igenom en bakfull babblefish för det tog ungefär 200 läsningar innan man förstod något...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg