Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte för ett par veckor sedan ett par Progrip Leopard som jag har till hojåka. Det lilla jag har hunnit använda dem till det så har de änsålänge fungerat bra. "Light Sensitive" glas som är förberett för tear-offs. Bara ca 500kr och prisvärda.skoteridioten skrev:Andra tips på bra goggles utöver de gamla vanliga (t ex Oakley, Smith, Spy osv..)?
Nitrogen skrev:Tjacka ett par Dior Ski, lite feminina kanske, men grymt snygga och sköna.
Äger ett par själv, och jag kan garantera att jag var snyggast i backen!
Har likadana jag! Men det jobbigaste av altt är att håla glaset rent! minnt inte vad jag fick ge för min med det var typ500kr, (använder mina glasögon ca 4g/veckan vintertid!). Fast jag har blåaRigge skrev:Dom här har jag, fast jag kör utan närskyddsgrejen såklart. Har haft dom i hjälmen när jag kört fiddy också men dom är nästan lite stora för det, men billiga. Kostar 5-600:- så är dom gröna det är viktigast.
![]()
skoteridioten skrev:Sitter här å letar lite udda, men schyssta goggles att köra skoter i i vinter.
Hittade nyss dessa,
skitsnygga, men vet nån hur bra de är?
Andra tips på bra goggles utöver de gamla vanliga (t ex Oakley, Smith, Spy osv..)?
Rigge skrev:Dom här har jag, fast jag kör utan närskyddsgrejen såklart. Har haft dom i hjälmen när jag kört fiddy också men dom är nästan lite stora för det, men billiga. Kostar 5-600:- så är dom gröna det är viktigast.
![]()
Nitrogen skrev:Tjacka ett par Dior Ski, lite feminina kanske, men grymt snygga och sköna.
Äger ett par själv, och jag kan garantera att jag var snyggast i backen!
Stolten skrev:Jag är blind? Länk till där man kan köpa dess Über grymma brillor tack...![]()
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden