Anpassad coaching kan man alltid få av oss, säg bara till så ligger vi bakom ett antal varv och sen kanske före ytterligare ett antal varv.

Mm, det funkar skitbra på rörken faktiskt, framförallt de där med lite "anpassad" coachning.
Körde gul grupp på rörken sist, började av en ren slump "jaga" en instruktör ett par varv.. sen låg hon bakom mig några.. kände att jag hade tillräcklig koll på spåren och gaskontrollen, och sen svängpunkt (för gul grupp iaf).
Fick bekräftat att det såg bra ut, och det är alltid skönt att få sån input oxå, så slipper man oroa sig att man åker runt och gör helt fel. Är inte i första hand ute efter att bli sjukt snabb, utan mer att göra tekniskt rätt.
Fick sen även tipset att styra in hårdare i svängen och så kan jag köra blå grupp.
Det är oxå bra, annars är risken att man åker runt och tvivlar på sig själv. Det är svårt att själv veta vilken nivå man egentligen är på.
hmm, minns såklart inte vad hon hette nu,, blond, lockig sak, körde nån äldre fireblade,, (creds om du läser).
Hursomhelst. kontentan är bara att jag tror att det är lite upp till varje deltagare vad man får ut av det. Visar man lite intresse, kanske frågar om några specifika saker.. så får man nog ut mer av det.
Om man bara åker runt och är en i mängden så blir det nog svårt för instruktörerna att komma med så jättemktpersonliga tips. Och då blir det nog rätt mkt "standardtips".. typ,, smc-svängen och blicken!
har fått kanonbra hjälp de gånger jag vart där.