Ni som är med i Facebook-gruppen, jag har en förfrågan!!!

Weidmann

Stadspojke
Gick med
8 Sep 2009
Hoj
R6-99
Har tagit bort min Facebook för att jag inte ska bli distraherad när jag pluggar till min tenta så jag kan inte hitta den själv...

Men för några veckor sedan postade någon snubbe i gruppen en fett skön film från Isle of Man, typ med go bakgrundsmusik och riktigt skön klippning.

Någon som skulle kunna vara asschysst och länka till den filmen här? Vore riktigt tacksam!

Mvh Weidmann

Schysst! Tja förresten Clubbanana, allt bra eller? Kommer ihåg när du hjälpte mig att få igång min ZZR600? :)

Bor i Linköping nu och har haft r6a-99 nu i två säsonger..! Lärt mig en hel del sen sist :p

Schysst! Tja förresten Clubbanana, allt bra eller? Kommer ihåg när du hjälpte mig att få igång min ZZR600? :)

Bor i Linköping nu och har haft r6a-99 nu i två säsonger..! Lärt mig en hel del sen sist :p

Jovaaaaars, allt är under kontroll!

Självklart minns jag dig och hoj, det löste sig tillslut ja ;)
blev det veterinär av dig tillslut ;) det kan la inte ta mer än några veckor att bli klar med ;)

Finns det en ball facebookgrupp? Hur hittar man den? Vill tjöra med några andra!

Jovaaaaars, allt är under kontroll!

Självklart minns jag dig och hoj, det löste sig tillslut ja ;)
blev det veterinär av dig tillslut ;) det kan la inte ta mer än några veckor att bli klar med ;)

Haha gött :D

Blev läkare trots allt, fick lyssna på morsan... Jaja, snart klar :p Bor i Linköping numera!

Ha det fint!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...