Ni med oreggade stunthäckar, vart stuntar ni?

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Tänker på oreggade stuntmaskiner nu, med 12o-clock-bars, pizzadrev, lysen-lösa osv... På filmerna ser man er ofta på Lunda (eller?) osv, har ni någon tillåtelse att vara där, och om inte; bryr sig polisen när ni kört ut dit med fordonen på släp/skåpbil? Eller kör ni på privatägda marker?

Blev sugen på att köpa swedies gamla Yama ett tag, men den var ju inget att regga, så däför kom jag o tänka på hur o var ni tränar. Tacksam för svar!

kör reggat med min stunthoj, lite tråkigt när man vurpar och inte kan ta sig hem bara :död

Bifogat

• DSCF0057 (Medium).JPG
    DSCF0057 (Medium).JPG
    74.6 KB · Visningar: 411
  • litenIMG_2152_1.jpg
    litenIMG_2152_1.jpg
    134.7 KB · Visningar: 609
VI I FUELMEDIAGÄNGET KÖR OFTAST PÅ TIERPS FLYGFÄLT (TILLS POLISEN ELLER FLYGBÖGARNA KOMMER ) :huvet :huvet :huvet :huvet

cool_jocke skrev:
ääähh inte än, dom skövlar oftast bort oss bara
jävligt irriterande bara
vi ska köra gata i år istället de finns ju mycket parkeringar
vem ska köra mig till akuten då? vill ju åka bil :confused:

cool_jocke skrev:
jaa peter vi får väl ha service bil med oss..
eller madrasserade parkeringar :va

Ähh.. finns ju ambulans :fyllisar

Men själv tog man hojjen hem från Tierp (ca 4mil) med bruten fotled. Gick bra det oxå.. :4skrika

klart att om man kör mitt i stan och kraschar så kommer ambulansen snabbare än om man är på flygfältet.. :gnissla :näsblod

Det är orutin att behöva åka till sjukhuset klantarslar! (speciellt han som åkte till akuten efter ha kontrollerat kylarvätskan :D )

inge fel på halv stekt tumfärs o förresten så är det inte så svårt att få rutin på det heller :fatta! :fatta! :fatta! :3freak

Kay skrev:
Tänker på oreggade stuntmaskiner nu, med 12o-clock-bars, pizzadrev, lysen-lösa osv... På filmerna ser man er ofta på Lunda (eller?) osv, har ni någon tillåtelse att vara där, och om inte; bryr sig polisen när ni kört ut dit med fordonen på släp/skåpbil? Eller kör ni på privatägda marker?

Blev sugen på att köpa swedies gamla Yama ett tag, men den var ju inget att regga, så däför kom jag o tänka på hur o var ni tränar. Tacksam för svar!

Hmmm varför ta upp vissa ord på denna tråd, som lösa lysen och oreggade hojar och tillåtelse att köra på vissa ställen!!?? Som inte polisen bör ha reda på eller??

MVH Oldman :fakta :fakta :tomten .

Oldman skrev:
Hmmm varför ta upp vissa ord på denna tråd, som lösa lysen och oreggade hojar och tillåtelse att köra på vissa ställen!!?? Som inte polisen bör ha reda på eller??

MVH Oldman :fakta :fakta :tomten .

... Käns som det inte direkt är en "nyhet" för polisen att det kör motorcycklister på lunda :3freak

Kay skrev:
... Käns som det inte direkt är en "nyhet" för polisen att det kör motorcycklister på lunda :3freak

ok, Visst ligger det något i det, men man ska nog inte göra för mycket reklam på trådarna, när man är och busa med hojarna.

ju mindre dem vet desto bättre för oss alla som leker på gatan och andra områden.

Då slipper vi ha dem gömda i buskarna när vi alla har lekt av oss :squid

Köp hojen!! så träffas vi alla och stunta till sommaren, ha det

MVH Oldman :tomten .

Oldman skrev:
ok, Visst ligger det något i det, men man ska nog inte göra för mycket reklam på trådarna, när man är och busa med hojarna.

ju mindre dem vet desto bättre för oss alla som leker på gatan och andra områden.

Då slipper vi ha dem gömda i buskarna när vi alla har lekt av oss :squid

Köp hojen!! så träffas vi alla och stunta till sommaren, ha det

MVH Oldman :tomten .

Stunthojen jag tänkte på är såld, men det finns fler hojar i bäcken! Ses! :tummenupp

cool_jocke skrev:
ääähh inte än, dom skövlar oftast bort oss bara
jävligt irriterande bara
vi ska köra gata i år istället de finns ju mycket parkeringar

ni kan ju inte banga på att åka i tierp! blir ju så långt för mej annars juh!

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien