Ni med larm; har ni fått hojen stulen?

Har ni fått en hoj med larm bestulen?

• Antal röstningar
    0
Jocke W skrev:
Sätta ett mobil med telia abbonemang är ju jävligt smart!..för det är lite surt att betala 7100 för sms larmet men det är ju ännu värre att få sin hoj snodd för ex antal tusen lappar!..men rätt skönt att kunna ringa polisen och säga vart den e! :)

Kanske inte är världens smartaste att sätta den under sadeln heller, fast tjuvar brukar ju vara rätt pantade :D

Zippen skrev:
En lösning kan vara att montera en GSM... skicka en kod till GSM mottagaren för att bryta tändning/starta sirén/utlösa sprängladdning under sadeln.

Utlösa sprängladdning!
haha SJÄLVLART! :tummenupp

Kimze skrev:
Jag undrar om någon vet vad det är för larm som jag beskriver här :)

Min polares bror har en Porsche 944 och när man går förnära den så börjar den snacka "This car is protected by a security system" och går du förnära igen säger den "Step away from the vehicle" och tredje gången så tjuter den utav bara fan

Mitt larm har en röstvarning: "BACK OFF.This bike is protected by a Krypton Alarm". Köpte den från kryptonalarms.com.. nu är det bara monteringen kvar :rolleyes:

Det borde bara vara ifall stöldförsöket avbryrytits som man kan tillskriva larmet äran?

Och ja, de lyckades böja skivan i försöket att få bort låset. När larmet gick gav de upp.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti