ni med helställ

köpte HELSTÄLL(med puckel), handskar , hjälm,stövlar,ryggskydd.köpte hojen i lördags har inte kunnat köra en mm pga jag inte haft utrustning.ska käka klart sen :yoparty :yoparty

Det går faktiskt att ta ur puckeln ur de flesta ställ. Så om det är obekvämt att köra med ryggsäck så finns det faktiskt en lösning... ;)

Går emot tränden och säger köp delat =) de helställ jag testa är rätt jobbiga att stå upprätt i.. så dåliga kan ju knappast ett delat ställ vara? Har aldrig delat mitt ställ, men smidigt är det =)

Jag har vurpat med delbart ställ och ångrade mig inte heller. :)

gjort samma sak vurpade ett delat dainese dragkedjans tyg gick åt helvete på ryggen, glad att jag inte slipa allt för mycket skinn ,kommer aldrig åka med delat skinnställ efter den vurpan

Ett litet tips innan du köper ställ. Tänk igenom i fall du vill ha stretch eller ej. Passformen blir oftast suverän. Men många tycker inte om det för att det blir kallt, och skinn är ju väldigt regntätt om man smörjer in det, det är inte stretchen. Hur säkerheten påverkas på ett ställ där större delen av framsidan består av tyg kan man ju dessutom undra.

Lycka till med ditt köp!

Last edited:
det jag köpte hade jag inga problem med e heeeeelt nöjd ,riktigt skönt satt det. fan va många blickar man fick :tuttar

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!