Ni med ögonbrynspiercing...

Ögonbrynet verkar vara ett för krångligt ställe att pierca sig på i förhållande till den estetiska vinsten... QUOTE]

Byter ut ordet mot: Förlusten...

Tatto och piercing är förbrytarkultur. Hamnschåarstuk och det tilltalar väl de som vill vara lite "autlåw" fräna lite sådär... :tungan

Tror nog det är mest kamphundsförespråkare som piercar sig!

Å så var diskussionen igång igen... ;)

Hur stort kan problemet vara? Du har ju varken hoj eller A-kort! De gånger du åker bakpå någon är det väl bara att tejpa?

Hur stort kan problemet vara? Du har ju varken hoj eller A-kort! De gånger du åker bakpå någon är det väl bara att tejpa?

Va har det me saken att göra att jag inte har hojj eller hojjkort??? Nu var det juh inte det jag ställde en fråga om. Utan hur länge man bör vänta me att sätta på sig en hjälm om man har en nygjord piercing!!!

// Lena

Härlig inställning! :tummenupp

Varför har (eller vill antar jag nu när du är hojlös) du hoj i öht.?
Du kör väl inte mer än att du kan låna en hoj de gånger du kör?

You get the point

Härlig inställning! :tummenupp

Varför har (eller vill antar jag nu när du är hojlös) du hoj i öht.?
Du kör väl inte mer än att du kan låna en hoj de gånger du kör?

You get the point

I min enfald trodde jag inte att Lena åker lika mycket hoj som de som har hoj gör. Och de gånger man åker kan man tejpa sin piercing som hon verkar vilja ha. Det är väl tydligen mer elakt att tycka det än som vissa tycka att man inte bör ha piercing för att man uppnått en viss ålder.. Jag ser faktiskt inte problemet. Lena har helt rätt, det hade inget med hennes fråga att göra, så back to topic.

Jag körde över 1000 mil förra året, om du nu behöver veta det...

I min enfald trodde jag inte att Lena åker lika mycket hoj som de som har hoj gör. Och de gånger man åker kan man tejpa sin piercing som hon verkar vilja ha. Det är väl tydligen mer elakt att tycka det än som vissa tycka att man inte bör ha piercing för att man uppnått en viss ålder.. Jag ser faktiskt inte problemet. Lena har helt rätt, det hade inget med hennes fråga att göra, så back to topic.

Jag körde över 1000 mil förra året, om du nu behöver veta det...

Men grejen är om man måste tycka någonting som inte har med sakfrågan att göra i över huvud taget?
Nåväl, jag ville åt inställningen som många här inne verkar ha svårigheter med.

Som sagt, OnTopic igen!

Men grejen är om man måste tycka någonting som inte har med sakfrågan att göra i över huvud taget?
Nåväl, jag ville åt inställningen som många här inne verkar ha svårigheter med.

Som sagt, OnTopic igen!

My bad, för jag glömde bort hur frågan var formulerad..

Varför kan ni inte nappa på mitt flajmbajt istället? :D

Haha, inte i alla trådar kära Doktorn! :tuttar

Last edited:
Varför kan ni inte nappa på mitt flajmbajt istället? :D

Nääääää du!

Mest för att det är skitsnack... ingen "utomstående" ser varken gaddningar eller skrot på mig... och eftersom jag ser så snäll ut (och outsmyckad) och är menlöst/sportigt klädd, så skulle jag gå med en renrasig APBT i koppel skulle alla ändå tro att det är en labrador... :rolleyes:

:tungan

Va har det me saken att göra att jag inte har hojj eller hojjkort??? Nu var det juh inte det jag ställde en fråga om. Utan hur länge man bör vänta me att sätta på sig en hjälm om man har en nygjord piercing!!!

// Lena

öhhh finns det några allmänna riktlinjer för sånt....? Du gör väl som det känns bäst...?:tungan

Nääääää du!

Mest för att det är skitsnack... ingen "utomstående" ser varken gaddningar eller skrot på mig... och eftersom jag ser så snäll ut (och outsmyckad) och är menlöst/sportigt klädd, så skulle jag gå med en renrasig APBT i koppel skulle alla ändå tro att det är en labrador... :rolleyes:

:tungan

Eller hur!? ;)

Att vara kamphundsägare är snart förbjudet så alla fd. kamphundsägare övergår till att vara ordinära sällskapshundsägare. I alla fall i offentliga sammanhang.

Blev det rätt nu :va

Mnja... du gör så gott du kan. Och din mamma är stolt över dig iaf...
:hej

Last edited:
OT:

Vad har du för slags tribal på svanken? :tuttar

OnT: Åk utan hjälm för helvete, det inger mer respeckt. :fakta

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...