Ni lär slippa mej ett tag till

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
Japp, jag tänkte att jag skulle hänga på era berömda onsdagsgazz så fort jag tog kortet, passade ju bra att ja körde upp ida så ja kunde ut o gassa me er ikväll va de tänkt. Men smidig som man är när man är nervös så hinner jag inte längre än till serpentinbanan innan jag kuggar... runt tusenlappen för att få visa vägverket att ja inte ens kan kontrollera hojen runt en jävla serpentinbana :mad: har dessutom övat på banan ca 30 ggr innan 2 timmar tidigare, men när de väl gäller så sätter nerverna stopp.. Blir till att ställa sej sist i kön o vänta på ny tid.. verkar inte finnas platser förrän nästa månad, kan ju alltid hoppas på att någon lämnar återbud.

Just nu är ja så jävla arg på mej själv o ja känner att mc kortet känns långt borta, nästan så man kanske skulle skita i allt, de e väl inte meningen att jag ska köra mc :(

Jag kugga oxå första gången jag körde upp på 125:a...

Tyckte allt bara va kass och uppköraren ännu värre. Tyckte jag körde för fort i korsningar..

Men se var det har blivit...4hojar senare så ligger man på topp och sabbar bort allt på knutstorp genom att bromsslangen sprack..

Fixx skrev:
Jag kugga oxå första gången jag körde upp på 125:a...

Tyckte allt bara va kass och uppköraren ännu värre. Tyckte jag körde för fort i korsningar..

Men se var det har blivit...4hojar senare så ligger man på topp och sabbar bort allt på knutstorp genom att bromsslangen sprack..

Ja, de känns verkligen förjävligt.. Man känner sej som en jäkla amatör när man har spenderat sina sista slantar på de där jäkla körkortet o massa körlektioner.. så kommer man dit där o man får inte köra längre än 15 minuter innan han säger "Du får nog ta o snacka om detta me körskolan"

:finger :finger

du e e inte den första kan jag säga och definitivt inte den sista.. (jag ska köra upp för mellan me :p )

tänkt inte mer på detta
men nästa gång SKIT I ATT DU HAR EN SOM KOLLAR DIG utan bara kör o ta de lugnt :tummenupp

Jag lider med dig, ge inte upp bara.
Kör med utmattningsmetoden, det gjorde jag. Efter 4 gånger orkade de väl inte se mig igen! :p

Håller tummarna för att det går bra nästa gång :tummenupp

Fan va trist och läsa, när ja skulle köra upp sa jag bara att jag tänker köra upp sist av alla i gruppen, för ja tänker inte kugga o sen sitta o vänta på att alla andra ska klara det, men jag hade flax och klara mig när ja körde upp, så eftersom jag körde upp sist o hade skinstället kvar på mig ,fick jag köra hem körskolans tunga mc också utan övningsskylt o walkie talkie, snacka om att jag maxa den hem.. sicken frihet!!.. Hoppas du tar det nästa gång, då kommer du inte va lika nervös heller tror jag! :tummenupp

Man tackar för all uppmuntran.. lär få vänta ca 2-3 veckor till nästa uppkörning och j****lar ska ja visa dom att ja KAN köra hoj :rock

SkorvKalle skrev:
Man tackar för all uppmuntran.. lär få vänta ca 2-3 veckor till nästa uppkörning och j****lar ska ja visa dom att ja KAN köra hoj :rock

då kör vi en runda om 2-3 veckor då :hej lycka till nästa gång
:squid

Back