Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
metallgutten skrev:Phuket är egentligen ett riktigt skithål, en turistfälla som inte borde få representera Thailand. Fast det är rätt kul att slinka in på barområdet på kvällen (bilden) som är värsta placet för ladyboys (också på bild) där ouppmärksamma o dyngfulla europeer sitter och kladdar... gissa vad de lär ha ågren på morgonen när deras date står upp o pissar på dass...![]()
metallgutten skrev:Phuket är egentligen ett riktigt skithål, en turistfälla som inte borde få representera Thailand. Fast det är rätt kul att slinka in på barområdet på kvällen (bilden) som är värsta placet för ladyboys (också på bild) där ouppmärksamma o dyngfulla europeer sitter och kladdar... gissa vad de lär ha ågren på morgonen när deras date står upp o pissar på dass...![]()
oscar skrev:Been there done that!?
NOTERA ATT DET FINNS MED ETT FRÅGETECKEN!!!
metallgutten skrev:Oscar: been there... (borde du juh själv veta om du gjort) o om du frågar mig är svaret nej. :kocko
TheDude: Japp, that "thing" is a guy (och i detta fallet är det solklart, men inte alltid så lätt att se)![]()
micke.a skrev:R1racer ta det lungt medannars Ladyboy
![]()
![]()
![]()
![]()
Ne da jag har inte o ska inte gora nat dumt med min kusin,skulle nog inte falla nej in,safall far mn tra sopsack over huvet pa henne ha ha.MBGIRL skrev:Ha det toppen Peteroch gör nu inget dumt med din kvinnliga kusin!
![]()
vafan, längta hem - är du helt j-la knäpp i skallen.. fatta hur kallt, grått o trist det är här hemma - du måste vara sjuk...R1 racer skrev:Borjar sa smatt langta hem trotts har ar varmt,god mat,vanligt folk och en helt otoligt vacker natur.
metallgutten skrev:vafan, längta hem - är du helt j-la knäpp i skallen.. fatta hur kallt, grått o trist det är här hemma - du måste vara sjuk...![]()
Tror att det är underförstått att jag gillar Thailand, eller?!![]()
![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph