Ni får ha det så gott i kylan! nu drar jag.

Vaddå utan sporthoj.com?
Gör som jag, jag sprang in på ett internetcafé (eller en lite hydda där dom hade en PC med modem) i Koh Tao och surfade in på sporthoj.com såklart! :tummenupp
Kostar inget där nere juh.... :D

metallgutten skrev:
Phuket är egentligen ett riktigt skithål, en turistfälla som inte borde få representera Thailand. Fast det är rätt kul att slinka in på barområdet på kvällen (bilden) som är värsta placet för ladyboys (också på bild) där ouppmärksamma o dyngfulla europeer sitter och kladdar... gissa vad de lär ha ågren på morgonen när deras date står upp o pissar på dass... :sjuk

Been there done that!? :D

NOTERA ATT DET FINNS MED ETT FRÅGETECKEN!!!

metallgutten skrev:
Phuket är egentligen ett riktigt skithål, en turistfälla som inte borde få representera Thailand. Fast det är rätt kul att slinka in på barområdet på kvällen (bilden) som är värsta placet för ladyboys (också på bild) där ouppmärksamma o dyngfulla europeer sitter och kladdar... gissa vad de lär ha ågren på morgonen när deras date står upp o pissar på dass... :sjuk

Menar du att "saken" på den ena bilden är en kille? :3freak

metallgutten skrev:

R1racer ta det lungt med :fyllisar annars Ladyboy :kär :kär :hihi :hihi

Oscar: been there... (borde du juh själv veta om du gjort) o om du frågar mig är svaret nej. :kocko

TheDude: Japp, that "thing" is a guy (och i detta fallet är det solklart, men inte alltid så lätt att se) :ajjabajja

metallgutten skrev:
Oscar: been there... (borde du juh själv veta om du gjort) o om du frågar mig är svaret nej. :kocko

TheDude: Japp, that "thing" is a guy (och i detta fallet är det solklart, men inte alltid så lätt att se) :ajjabajja

Han sa inget iaf! :hihi

Varför är detta fallet solklart?!

Kanske lite taskig bild, men du hade själv sett det i verkligheten.. :)

Stora händer, fötter, adamsäpplet, grova ansiktsdrag (syns på bilden), lång, rösten, inga hängbröst där inte, m.m.. m.m.. fast ibland får man verkligen titta en extra gång innan man ser om det är en kille eller tjej.

Snackade med en såndär i en butik i Bangkok och det tar tydligen flera år av hormonbehandlingar, rycka hårväxt med pincett (och operationer för att bygga om därnere) innan förvandlingen är klar.. :dummer

Tur att Peter (R1_racer) har så många vänner här på SH som ger han så goda och kloka råd :D

Har ar jag!

MBGIRL skrev:
Ha det toppen Peter :) och gör nu inget dumt med din kvinnliga kusin! ;)
Ne da jag har inte o ska inte gora nat dumt med min kusin,skulle nog inte falla nej in,safall far mn tra sopsack over huvet pa henne ha ha.
Jag har det himla gott har nere o snygga sol skorpor i huvet o rygg har man oxa fatt.Borjar sa smatt langta hem trotts har ar varmt,god mat,vanligt folk och en helt otoligt vacker natur.
Mvh Peter R1 racer Vi hores mer nar jag kommer hem.
Hoppas det gick o lasa da har inte finns alla bokstaver som vi ar vana vid

R1 racer skrev:
Borjar sa smatt langta hem trotts har ar varmt,god mat,vanligt folk och en helt otoligt vacker natur.
vafan, längta hem - är du helt j-la knäpp i skallen.. fatta hur kallt, grått o trist det är här hemma - du måste vara sjuk... :7peta

Tror att det är underförstått att jag gillar Thailand, eller?! :D :tummenupp

Näför attan! inte längtar jag hem!

metallgutten skrev:
vafan, längta hem - är du helt j-la knäpp i skallen.. fatta hur kallt, grått o trist det är här hemma - du måste vara sjuk... :7peta

Tror att det är underförstått att jag gillar Thailand, eller?! :D :tummenupp

Nä för attan inte längtar jag hem,får ju dra en vals så ni där hemma är lite avund av den goa värme jag har här.Men imorn måndag är det tyvärr verklighetens dag eller vad man ska säga för då ska man hem...SUCK! åter till det gråa vädret o jobbandet.Här e då himla gött kan jag säga o man blir bra sugen på att stanna.Tyvärr är här mindre lämpligt o köra sporthoj kan tyckas ibland,de kör ju hur som här nere på vägarna om man kan kalla de så ens.Men en grussmiskare vore inte fel här.Hyrt 2 hjuling har jag dock ändå vågat mej på o göra på KOH LANTA....125:a som är fyrtaktare o utan koppling o 4 växlad,kul grej men attans så slöa.
Gött på detta internet cafe kan man skriva me normala bokstäver.
Ha det så gött sålänge.
Ni får gärna bombhota planen från Thailand så får jag kanske lite mer tid o visstas här ha ha ha.
Mvh Peter R1 racer

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...