Ni är inte ensamma om att inte förstå er på kvinnor

Jo dom är konstiga.

Kan bero på att dom tänker helt annorlunda.......En kvinna plannerar helt logiskt sen byter hon plan 100 ggr under resans gång men målet är det samma.Sen tycker dom att andra saker är viktiga än vad vi tycker(knappast en nyhet)
Sen är det för vissa kvinnor väldigt viktigt att lösa saker själv tex köpa tv och känslan av att ha gjort det själv överväger det logiska tänkandet i bland.

Hårt liv säger en som tänker med ballen....

The_FacultyGirl skrev:
Vi tjejer e fullkomligt underbara! Så e det! :p

Jo visst, men vid tillfällen när en tjej gnäller på nått, bara för att gnälla så kommer ju killen med en smart o enkel lösning. Då blir ju tjejen förbannad och undrar om man tror att dom är en idiot. Om man däremot säger t.ex "jaha.. så är det" och sen inte bryr sig så blir hon också förbannad. Verkar som om man ska hålla med.. fast ändå inte hålla med, bara låta henne gnälla.
Är det logiskt? :tungan

Finns en hel del humor i svaren tycker jag.

-"Asså jag är smart iaf. Sen känner jag massa tjejer som också är smarta" osv osv.

Snacka om att ha problem med att förstå vad humor är

"Jag åkte med henne tillbaka till affären och skällde ut försäljaren för att han blåst en uppenbart förståndshandikappad människa. När jag förklarat läget för honom så mutade han mig med en DVD-spelare och 10 DVD-filmer."

:rofl

vågen skrev:
Jo visst, men vid tillfällen när en tjej gnäller på nått, bara för att gnälla så kommer ju killen med en smart o enkel lösning. Då blir ju tjejen förbannad och undrar om man tror att dom är en idiot. Om man däremot säger t.ex "jaha.. så är det" och sen inte bryr sig så blir hon också förbannad. Verkar som om man ska hålla med.. fast ändå inte hålla med, bara låta henne gnälla.
Är det logiskt? :tungan

Ska det vara logiskt också? Vad krävande du är :p

Alla är vi olika, bara att inse det :)
Fast en tjej tar ofta gärna emot hjälp, medan majoriteten av killar nekar hjälp. Tycker jag e trist men han vill väl helt enkelt visa att han minsann kan själv. Fast när en tjej gör så, då blir det "rubriker"..

Själv skulle jag aldrig handla en TV utan någon kunnig med mig (eftersom jag inte vet ett skvatt om TV-apparater). Vare sig den kunniga är en tjej eller kille. Man tager det man haver! :D

Tycker att det är konstigt att en tjej tipsade om länken?? :confused:

Gustav1 skrev:
Självdistans..eller nåt. :D

Sa Gustav och skrattade... ;)

Inte så konstigt egentligen. Alla tjejer går ju inte under den kategorin som killen i texten beskriver. Det finns alltid undantag som bekräftar regeln.

Det enda jag har att fundera på över killar är hurvida man kan ha en killkompis eller skaffa sig en killkompis utan att den killen för den sakens skull bara vill ha sex med en..

Bikerbitch skrev:
Det enda jag har att fundera på över killar är hurvida man kan ha en killkompis eller skaffa sig en killkompis utan att den killen för den sakens skull bara vill ha sex med en..

Inte BARA kanske...men det ligger ju i naturen att vilja para sig, helt klart.

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back