Nhl 2006

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
CBR 1000 RR HRC Trico '09
Någon som lirat det?

Själv tyckte jag faktiskt att det var ganska schysst. Även om jag INTE tyckte om Arne Hegerfors förbannade kommentarer, detta då det hela tiden var samma saker.

"Han skjuter", "Han lägger sig på pucken", "HÅRT SKOTT!", "Han tacklas"...

Har ett lir jag kan rekommendera. Fifa Street, även om man inte tycker om fotboll är detta sjukt skoj! :tummenupp

Jag läste i lokaltidningen att NHL2006 skulle gå tillbaka till rötterna. Bort med massa onödiga funktioner och in med massa spelkänsla. Stämmer det?

Tycker själv inte att det har kommit något roligt hockeyspel efter Elitserien 96 på Sega Megadrive. Kan ju kanske vara dags att testa detta nu då.

hellla skrev:
Jag läste i lokaltidningen att NHL2006 skulle gå tillbaka till rötterna. Bort med massa onödiga funktioner och in med massa spelkänsla. Stämmer det?

Tycker själv inte att det har kommit något roligt hockeyspel efter Elitserien 96 på Sega Megadrive. Kan ju kanske vara dags att testa detta nu då.

Mjo det stämmer väl antar jag. Har inte spelat hockeyspel på jättelänge, typ sedan NHL2001 eller något på PC. Fick Fifa Street samtidigt som NHL och det var typ samma knappar och det störde mig lite grann. Även om det är bra på sitt sätt. Känslan kan man däremot inte klaga så mycket på. Tycker det flyter på bra och till och med min sambo, som hatar sportspel, tyckte det var kul och det gick snabbt att lära sig spela. :tummenupp

Har lirat NHL '06 ett tag nu och ledsnade på Arne efter bara ett par minuterså tipset är att byta språk till engelska :tummenupp

M.G.F skrev:
Någon som lirat det?

Själv tyckte jag faktiskt att det var ganska schysst. Även om jag INTE tyckte om Arne Hegerfors förbannade kommentarer, detta då det hela tiden var samma saker.

"Han skjuter", "Han lägger sig på pucken", "HÅRT SKOTT!", "Han tacklas"...

Har ett lir jag kan rekommendera. Fifa Street, även om man inte tycker om fotboll är detta sjukt skoj! :tummenupp

Testade nhl lite grann och jag tyckte att det va bättre än 2005 iaf! Man klarar inte att spela med Arne Hegerfors tjat en längre stund! det låter för täskigt.. engelska ska det va!

men har spelat fifa 06 lite mer o det gillar jag, det e lite svårare än tidigare men bra!

//peter

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...