Nhl 12 xbox

Kynta

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2011
Hoj
Honda CBR900rr -97.(även haft speed triple x2, och en Dr Big)
Är det flera här som gillar att lira hockey online?
Jag har inte spelat så mycket online, men om jag har fattat det rätt så kan man tex göra en liga där folk från SH kan mäta sina skills med varanndra? Någon som har koll på det kanske kan ordna nått, om det finns intresse vill säga. :tummenupp

Neeheepp.
Någon som spelat 12an och har synpunkter? Själv tycker jag gubbarna är mera verkliga i sina rörelser eller så är det nog bara nyhetens behag. en är det alltid kul att kunna trycka folk över sargen och tacka målvakten i frustration. :gnissla

Jag och brorsan brukar dricka pilsner och piska nhl 11 på krysslådan :tummenupp

Visste att 12an släppts ..
Min krysslåda är ändå bannad från live :(

har du skrivit olämpliga saker i chatten eller :D

Haha, nejrå, det är flashat..

Live kostar väl pengar ändå. Jag gillar inte den principen ..

Visste INTE att 12an släppts ska det ju stå ovanför ..

Min jobbarkompis är rätt duktig på NHL 11 och såg fram emot 12 som fan, men han blev sjuk lagom till släppet han plågade sig dock till att spela trots febern :D

Dessutom kunde han ju inte sjukskriva sig, för då hade alla sagt att det var för att spela NHL, så han jobbade också... :D

Att få sjukdom som gör att man har styrkan att spela NHL men inte styrkan att gå till jobbet är väl en rätt bra kombination:tummenupp.(tro inte att jag har för vana att sjukskriva mig, har ca 7v sjuksrivning på 10 år, då är sjukskrivning efter mc-klotning medräknat och disco på fyllan så knät for åt h-vete oxå med).:yoparty:klappar

Efter att ha spelat ett tag nu så blir det som vanligt att man bara gillar spelet mera o mera, även skönt att folk som chanspassa i 11ans spel får det svårare stt få pucken på klubban i 12an. Om någon vill ta en match så skicka pm och så addar jag er. Kul med hockey för bövulen!

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back