Ngt intresse för att ha en tjej med på stunt?!

Miss.jessi

Clearwaterbiker Sweden Girls
Gick med
11 Dec 2005
Hoj
CRF 100F -07 och en Opel Astra sport combi -03
Hej!

Jag är en tjej på 22 år som mer än gärna vill åka med ngn kille som kör stunt! :7peta

Jag har sett min bror (Yoshi_GixxeRR) mfl. köra stunt i ngr år nu, och vad jag har förstått får man i tävling får fler poäng (?!) om man är två på mc.n.

Och jag vill gärna vara den som åker med!

Enda jag vill är att man visar hur stuntet ska va och hur jag ska "hålla mig kvar på".

Finns det något intresse för detta så snälla pm.a mig!
Jag bangar inte ur i första taget...

/Jessica

Miss.jessi skrev:
2322878 Hej!

Jag är en tjej på 22 år som mer än gärna vill... hur jag ska "hålla mig kvar på"... Jag bangar inte ur i första taget...
hej jessica.

att "hålla sig kvar på", är ganska enkelt.. slappna av i kroppen och följ med med bäckenet medan stötarna kommer.. medans du använder armmusklerna för att kontrollera rörelserna.. träning ger färdighet..

kan rekommendera las vegas extremes - girls videon.

puss :rolleyes:

Last edited:
SISU skrev:
2322906 hej jessica.

att "hålla sig kvar på", är ganska enkelt.. slappna av i kroppen och följ med med bäckenet medan stötarna kommer.. medans du använder armmusklerna för att kontrollera rörelserna.. träning ger färdighet..

kan rekomendera las vegas extremes - girls videon.

puss :rolleyes:
:rofl :rofl :rofl

Min vikt är ca 55 kg, är ca 1.67 cm lång. :)

Jag har åkt mc och vet hur jag ska följa med, tror inte att "hålla kvar delen" borde bli ngt problem, men kan va skönt att få veta vart jag kan hålla i mig under vissa stunt för o slippa trilla av i onödan.. ;)

Jessi, du vill bli en "backpack" alltså... :7peta
Använd då mkt skydd för att det lär vara du som gör illa dig mest vid en krash!!
Men du har ju åkt med mig så du vet ju hur det känns att krasha 2-3 ggr på en o samma dag :hihi

.../Yoshi

Yoshi_gixxeRR skrev:
2323523 Jessi, du vill bli en "backpack" alltså... :7peta
Använd då mkt skydd för att det lär vara du som gör illa dig mest vid en krash!!
Men du har ju åkt med mig så du vet ju hur det känns att krasha 2-3 ggr på en o samma dag :hihi

.../Yoshi

Ja... vet du om att jag har velat bli rätt länge nu! :fatta!
Skydd.. ?! :confused:

Nejdå, det är ingen risk att jag åker ngt utan skydd.. vet att jag kommer slå mig mest, jag har ju åkt bakom dig då vi slagit runt i alla håll o riktningar, jag hamnade under både fordon o dig vid flera tillfällen.. :rolleyes:

Så tänker du inte ta o göra slag i saken o göra dig o mig till ett team får jag söka lyckan ngn annanstans.. :7peta

Miss.jessi skrev:
2322878 Hej!

Jag är en tjej på 22 år som mer än gärna vill åka med ngn kille som kör stunt! :7peta

Jag har sett min bror (Yoshi_GixxeRR) mfl. köra stunt i ngr år nu, och vad jag har förstått får man i tävling får fler poäng (?!) om man är två på mc.n.

Och jag vill gärna vara den som åker med!

Enda jag vill är att man visar hur stuntet ska va och hur jag ska "hålla mig kvar på".

Finns det något intresse för detta så snälla pm.a mig!
Jag bangar inte ur i första taget...

/Jessica

Varför inte skaffa en hoj och stunta själv? :va

Tranicos skrev:
2324023 Varför inte skaffa en hoj och stunta själv? :va

Hade jag råd skulle jag ha en egen mc! :tummenupp

Men jag har valt att inte bo hemma hos mina föräldrar o ha råd o ha mc, utan ha en egen bostad o va utan mc.n.
Min prioritering som lett till att vill jag åka ngt, måste jag tigga skjutts..

Flytta till Skövde, där har man råd med både lägenhet och hoj! Dessuom finns det fullt av fina vägar runtomkring! :tummenupp

Fast å andra sidan är det fullt av kor och grisar och annat skräp här ute på landet... :rolleyes:

Tranicos skrev:
2324043 Flytta till Skövde, där har man råd med både lägenhet och hoj! Dessuom finns det fullt av fina vägar runtomkring! :tummenupp

Fast å andra sidan är det fullt av kor och grisar och annat skräp här ute på landet... :rolleyes:

stockholm, skövde, stockholm skövde, stockholm skövde, hmm stockholm :)

Wonderboy skrev:
2324050 stockholm, skövde, stockholm skövde, stockholm skövde, hmm stockholm :)

Har du varit i Skövde någon gång eller? Pojkvasker! :fatta!

edit: Bäst att lägga till en sådan här med: ;)

Tranicos skrev:
2324043 Flytta till Skövde, där har man råd med både lägenhet och hoj! Dessuom finns det fullt av fina vägar runtomkring! :tummenupp

Hmm.. har bott på landsbygden så det räcker livet ut, håller mig till Sthlm! :tummenupp

Yoshi_gixxeRR skrev:
2323523 Jessi, du vill bli en "backpack" alltså... :7peta

.../Yoshi
Så det säger du.. HAhah.. Inte bra..

Åk till lunda industriområde på tisdagar så hittar du säkert Någon/några pojkar som vill ha med dig på hojen när dom stuntar :)

Johanjulgran skrev:
2334168 Åk till lunda industriområde på tisdagar så hittar du säkert Någon/några pojkar som vill ha med dig på hojen när dom stuntar :)
Nääääää!!!!

Jessi..du kanske istället ska fråga vilka killar som vågar och klarar att ha backpack:yoparty
Borde ju inte vara någe svårt för dig att få vara med o stunta, gäller väl bara att hitta nån som är tillräckligt duktig för att klara det. Ger väl dessutom extra poäng på tävlingar, vad jag har förstått.
Så, kom igen nu pojkar...NÅN måste väl vara tillräckligt bra för att kunna teama med en toppentjej som Jessi???
Annars får du teama med Yoshi, gäller ju bara att få igång "Bumpe" igen..hehe...kan ju bli vilket år som helst:D

Johanjulgran: Jag kommer till Lunda nu på tisdag, fick förhinder denna vecka. :tummenupp

Frondaholica; Jadu, men hittintills har ingen vågat! Jag har frågat vissa personer flera ggr och bara fått nej till svar.. De jag frågat har kunnat köra Mkt bra, men de har väl bangat för att de inte vågar, antar jag... :rolleyes:
Jo, Yoshi har snackat mkt om oss två tesammans på tävling.. "vore kul med syskon"... men som sagt lilla Bumpe ( :va ), kommer väl inte bli Oki än på ett tag verkar det som.. :(

Så jag frågar Igen...

Vilka Killar VÅGAR och Klarar av en backpack?!! :hihi

Miss.jessi skrev:
2335905 Johanjulgran: Jag kommer till Lunda nu på tisdag, fick förhinder denna vecka. :tummenupp

Frondaholica; Jadu, men hittintills har ingen vågat! Jag har frågat vissa personer flera ggr och bara fått nej till svar.. De jag frågat har kunnat köra Mkt bra, men de har väl bangat för att de inte vågar, antar jag... :rolleyes:
Jo, Yoshi har snackat mkt om oss två tesammans på tävling.. "vore kul med syskon"... men som sagt lilla Bumpe ( :va ), kommer väl inte bli Oki än på ett tag verkar det som.. :(

Så jag frågar Igen...

Vilka Killar VÅGAR och Klarar av en backpack?!! :hihi
Hejja Jessi! Kom på Tis å hetsa killarna, ja e där å hjälper gärna till..:yoparty

Bara om du/ni e snygg(a) också!! Annars får det vara :mad:

Hmm.... kanske måste köpa hoj först... :tomtem

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey