Ngn som....

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
.... är sugen på en Photoshop-contest igen?

Tycker det är dax för en ny tur! Eller vad säjer ni?

Ozeo?
Solid Snake?

Denna gången har jag inte ngn teori och plugga till så nu blir det MER tid till pixlar...inte nått ryggstöd på en Moto Guzzi iaf.... :D

Sign up!!!

EDIT!

Ok, då har vi ett par tävlande!
Väntar tills vi är uppe i 5-6 st iaf. Letar efter en lämplig bild som ursprungsbild....gärna lite hjälp och hitta en bra.

1. JKay [Klar!]
2. MattE
3. trelleborgaren
4. Orca69
5. ozeo
6. Santo
7. StefanP
8. Extreem_
9. Gula faran [Klar!]

Dåså...efter lite letande så hittade jag en bild som var av god kvalitet och tillräckligt stor för redigering. Har en förkärlek till twinnar så ni får hålla till godo med att jag BARA hittade en "tråkig" hoj. Valde denna med motivering att det finns möjligheter att skapa ngt bra.

PS-contest <----BILDEN!

Regler:
1. Det får inte vara "uppenbart" att förändringarna ni gjort är klipp och klistra.
2. Våra åskådare/ vi tävlande ska kunna uppfatta det som att hojen kom från fabrik.
3. Alla bidrag mailas till alfa@sweworld.com när ni är klara. Inget postande i tråden och ge sneekpeaks.

Tid för detta?
Fram till tisdagen den 20/9 kl 20.00. Det är en hel vecka och det BÖR vara tillräckligt. Frågor?

Verkställ!!

Last edited:
Vadan äro detta månne?

Har inte sett förra tävlingen, är det att styla om en mc som gäller?

Vi fastställer en bild på en MC som ska användas och sen får alla tävlande en deadline där projektet ska vara klart (typ en vecka). Då presenteras alla bidrag.

Det man ska göra är att med hjälp av ett bildredigeringsprogram modda ursprungsbilden MEN det får inte synas att det är klippt och klistrat utan man ska kunna tro att det KAN vara så från fabrik.
Lite pill...men KUL och se alla bidrag som kommer in.

Sugen?

klart man e på..men inge konstig hoj...ska va nå roligt :banana

1. JKay
2. MattE
3. trelleborgaren
4. Orca69
5. ozeo
6.
7.
8.

Styla en bil istället. Väldigt enformigt att bara PSa hojar. Åhh annan färg, slipon och lite dekaler, wow!! Välj ut en fil bil istället, och styla den lite smakfullt.

FUBAR skrev:
Styla en bil istället. Väldigt enformigt att bara PSa hojar. Åhh annan färg, slipon och lite dekaler, wow!! Välj ut en fil bil istället, och styla den lite smakfullt.

Äh stick till Zatzy med dig :7peta

Trådskaparen:

Ta en hoj som är i en annan vinkel än rakt från sidan, lite mer utmaning då :tummenupp

När börjar tävlingen? Jag är gärna med och Gimpar en bild, bara det att jag sticker till Turkiet på onsdag , så jag missar väl alltihop. :gnissla

Jag är gärna med om det går bra, ska försöka läsa reglerna bättre denna gång... :rolleyes:

1. JKay
2. MattE
3. trelleborgaren
4. Orca69
5. ozeo
6. Santo
7. StefanP
8. Extreem_
9.

Kul! :tummenupp
/mvh Johan

MattE. skrev:
Äh stick till Zatzy med dig :7peta
Varför, du som inte ens har en hoj kan ju göra det :lol

Nu har vi ju sett 3 trådar med photoshoppade trådar med hojar, kan vi inte få se en tävling med bilar, flyplan eller båtar osv?

FUBAR skrev:

Nu har vi ju sett 3 trådar med photoshoppade trådar med hojar, kan vi inte få se en tävling med bilar, flyplan eller båtar osv?

Jag ska faktiskt börja kolla på hojar nu och förhoppningsvis
har jag snart köpt en. :tummenupp

Får jag vara med i ert "tuffa gäng" då? :rolleyes:

Last edited:
FUBAR skrev:

Vi kör ngt annat än hoj nästa gång! :tummenupp

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...