ngn som vill hänga med till MOTOGP Valencia?

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Hoj
vtr sp2 o en kawa zx6r:=)
:confused: ngn som vill hänga med till Valencia o kolla på Motogp? finns gått om platser kvar på banan o tänkte kanske åka me ryanair eller sas, ligger ifrån 1500:- o uppåt:) var på Jerez o måste bara få åka iväg igen, har ducati o la ut en länk där på klubben men inte ngn som vill me där:rolleyes: tradiiiiiiia, ngn som e sugen så skriv det här elller maila mig:tummenupp e ingen duccefantast så jag e öppen för asiatälskare osså:yoparty

trracing skrev:
2457611 :confused: ngn som vill hänga med till Valencia o kolla på Motogp? finns gått om platser kvar på banan o tänkte kanske åka me ryanair eller sas, ligger ifrån 1500:- o uppåt:) var på Jerez o måste bara få åka iväg igen, har ducati o la ut en länk där på klubben men inte ngn som vill me där:rolleyes: tradiiiiiiia, ngn som e sugen så skriv det här elller maila mig:tummenupp e ingen duccefantast så jag e öppen för asiatälskare osså:yoparty
Det finns INTE gott om platser brukar bli slutsålt fort. Kolla här: http://www.motogptickets.com/index.asp?pageid=WWW_MOTOGP_TICKETS_VALENCIA&raceid=valencia

;)

Thank you for ordering your MotoGP tickets!

Payment has been authorised. You will receive on order receipt by email shortly. Your order will be processed by our sales staff within 24 hours (business days), after which you will receive a final confirmation of your tickets.

detta mail bekräftar min biljett:arsele :) :yoparty ingen som e sugen?

Vi är ett gäng som åker ner till valencia, har för mig att vi är 6 st (det är inte jag som har reiseleiterrollen) :) , redan fixat biljetter å flyg å sånt...
3 av oss var även nere i Jerez, vilken upplevelse alltså! Nästan så att brno bleknade lite :)

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back