Henke
Medlem
eller en från -92. 3800kr halv/helår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lissita skrev:2049141Jag har försäkrat min hoj hos If förra året och då var årskostnaden 3100:-om året (klart överkomligt). Detta året får jag en räkning på 2683:- för ett halvår!
Pratade med dem och de berättade att de har räknat om riskgruppen för en del hojjar och min var en av dem som de bestämt sig för skulle flyttas upp i riskgrupperna.
Jag har inte blivit informerad om denna nästan 60% höjningoch vägrar än att betala tills jag får en schysst förklaring och en ursäkt för att jag inte blivit informerad.
Jag undrar om det är ngn annan som råkat ut för samma/ liknande sak som jag och som har ngr tips.
tack!
Hornet600 skrev:2091976Hej Lissita!
Var märkligt att du fick ett sådant pris av IF. Jag har en likadan hoj som du och bor inne i centrala Helsingborg, jag hade tidigare hojen på min pappa men när jag kollade vad IF:s märkesförsäkring låg på, så blev det 273 kr i månaden helförsäkring på mig själv runt 3300 kr helåret kan man säga. Jag teckna försäkringen typ i januari i år. Så lustigt att du fick ett sådant meddelande från dom. Hur gammal är du förrästen? Jag var inne på deras hemsida och kollade och är man under 25 år så är det dubbel kostnad på priset i försäkringen. Kanske är något sådant som du råkat ut för?
MVH
Kim
VoodooEx skrev:2092709Snygg hoj!
Vi får ut och köra någon dag och göra stan osäker!
Mvh, Stefan
Lissita skrev:2095671Men rött är oxå ganska fint...
har slutat bråka med dem och betalt in men ja ska ringa igen och säga att det banne mig är en på Sporthoj som fortfarande har det låga prisetFör jag har ju fyllt 25, men jag har visserligen inte haft kortet mer än typ 10mån. hmm, ännyväj, ses i stan
![]()

|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |