Ngn som blev av med en ktm idag

janos

There can only be three
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
> Honda crf250rx 2011 > Honda crf450r 2012 supermoto > Honda crf250rx enduro
Såg en kille utan hjälm idag på en ktm som verkade ha bråttom.
Jag körde efter lite . Han körde mot rött och svängde in vid McDonalds västberga där han fick en hjälm av en kille på en svart speed tripple. Sen drog dom vidare

Motard. Svart rand över orange Framskärm . Resten av hojen var också orange. Kan ha varit en superduke. Strax innan kl 15 .

Last edited:
Jag blir så jävla frustrerad. jag vill ut och jaga hojtjyvar! men råkade dra på mig en fortkörning förra veckan så det får bli i juni :huvet:huvet:huvet:huvet

Man blir ju lika förbannade varje gång man läser en sån här tråd. En "annan sak" om buset kunde ta hand om hojen, men nej dom jävla kukarna ska ju alltid slakta dom till max innan dom dumpas..

skulle absolut inte vilja ha tilllbaka en hoj som varit stulen.

tänk om man kom på dom i stöldtillfället, oj oj oj säger jag bara....!

skulle absolut inte vilja ha tilllbaka en hoj som varit stulen.

tänk om man kom på dom i stöldtillfället, oj oj oj säger jag bara....!

Ja? Få hojen snodd OCH åka på stryk? Det går ju åt mer än en person att lyfta och lasta en låst hoj.

Jag ingrep en gång, enda orsaken till att jag klarade mig helskinad var att tjuvarna skrek "du ska dö.." medans jag var i telefon med 112, varpå de slog telefonen ur handen på mig och samtalet bröts. SOS-operatören tänkte väl att det barkar söderut och slog nåt larm. Någon minut eller två senare kom tre polispatruller insladdandes. Såhär i efterhand tycker jag ju att det var lite kul, men det kunde lika gärna ha slutat med en kniv i min mage.

Ja? Få hojen snodd OCH åka på stryk? Det går ju åt mer än en person att lyfta och lasta en låst hoj.

Jag ingrep en gång, enda orsaken till att jag klarade mig helskinad var att tjuvarna skrek "du ska dö.." medans jag var i telefon med 112, varpå de slog telefonen ur handen på mig och samtalet bröts. SOS-operatören tänkte väl att det barkar söderut och slog nåt larm. Någon minut eller två senare kom tre polispatruller insladdandes. Såhär i efterhand tycker jag ju att det var lite kul, men det kunde lika gärna ha slutat med en kniv i min mage.

... För varje gång nån avbryter mig när jag snor hojjar brukar jag skrika "du ska få en smultrontårta och en bukett rosor skickade till jobbet"
Tjyvar är inga övermänniskor, utan liksom små hundar skäller de mer än stora.

... För varje gång nån avbryter mig när jag snor hojjar brukar jag skrika "du ska få en smultrontårta och en bukett rosor skickade till jobbet"
Tjyvar är inga övermänniskor, utan liksom små hundar skäller de mer än stora.

Övermänniskor? Nej, de är precis som vilka pundare som helst, dvs oberäkneliga. Du vet ingenting om vad de är kapabla till, små hundar eller icke.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman