Ngn som är på väg ut och gasa 1/6?

Hightower

I mitt jobb lyser alltid solen..
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
RSV1000Mille Factory -04
Är sugen på att dra ut lite, men var?..
Kan ngn berätta lite om ngn bra väg att åka :Bugar
Kanske en "vurre" på lämpligt ställe å sedan hem igen.. :)

Jag är påväg ut för att dra en sväng nu, hörs på telefon.

Last edited:
sådär, då var vi hemma igen.
blev en skön kvällstur på ca 11 mil. Ut på Gysingevägen ca 1,5 mil, vänster mot Vänge vid Jumskil Kyrka. Höger i Vänge mot Sala till Järlåsa där vi vek av höger tillbaka mot Gysingevägen på Siggeforavägen. Vänster mot Harbo och en snabbvisit hos Drutten på bondgården sen vidare Harbo-Björklinge-Uppsala.

Nu fundera jag på att gå ut på krogen och fira rökförbudet, vad säger ni? :fyllisar :yoparty

Synd att jag inte såg inlägget innan vi drog, jag & Lotta. Iofs blev det inte så långt att åka, men några koppar kaffe & mycke skitsnack med trevliga människor i Sigtuna (våfflan) blev det.

Nä, har redan gasat idag så det räcker och blir över. Östhammar-Sthlm på... hmm... ganska kort tid :3freak Tog de fina kustvägarna ner för lite möte på KTH. Perfekt att göra sådant på betald arbetstid.

Tack P för turen som sagt, hur skall jag säga.. det var utvecklande å SKITSKOJ!! :tummenupp

:hihi

Kul du tyckte om det. Tror nog att du blev lite påmind om vad det är som är skoj med att åka sporthoj :yoparty

Ullis skrev:
Synd att jag inte såg inlägget innan vi drog, jag & Lotta. Iofs blev det inte så långt att åka, men några koppar kaffe & mycke skitsnack med trevliga människor i Sigtuna (våfflan) blev det.
Men om du hade gått in på SH för att lägga in att ni skulle ut och åka hade du sett inlägget :7peta

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back